Gå til innhold

Hjelp - Olabil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er Olabil-løp og prisutdelinger ol. hos oss om ikke så altfor lenge.

Jeg er ikke hjelpesløs av meg til vanlig men jeg begynner å merke at jeg sliter med tid og energi for tiden i innspurt av eksamen, forberedelser til rettsak osv.

Skal altå bygge to Olabiler, en til hver pode og trenger litt råd ang.byggingen av disse...

De må ha ratt, en fysisk form for brems, ikke motor - for nå ;) - og ellers så skal jeg nok få til artige utseender forøvrig...

Pleeeeezzz anyone...hvordan får jeg hjulene til å fungere sammen med et ratt...og hva bruker jeg som bremser...jeg orker ikke tenke selv nå...

Takker masse for ideer, bilder og/eller forslag her eller til [email protected]

Tuuuusen takk...

Hilsen sliten, studerende mor...

Skrevet

Jeg søkte på yahoo med "hvordan bygge olabil", og mange linker kom opp. Har ikke sjekket noen av dem, men prød og se om du finner det du trenger der! :-)

f.eks. www.olabil.no

Skrevet

Jeg søkte på yahoo med "hvordan bygge olabil", og mange linker kom opp. Har ikke sjekket noen av dem, men prød og se om du finner det du trenger der! :-)

f.eks. www.olabil.no

Du finner ei fin forklaring på

http://www.olabil.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...