Gå til innhold

Logge ut av chat fra WinMX

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på i dag
Skrevet

Var så uheldig å krysse av for pålogging til chat i går. I dag får jeg meldinger fra en ukjent (som tydeligvis har kikket i min maskin - h*n vet iallefall hvor mange filer jeg har delt, eller ikke delt).

Hvordan logge ut av chatten?

Skrevet

Uansett om du holder deg unna chatten så er det godt mulig å titte på det du har.

Når noen får et treff på din fil, så kan de også velge å titte på resten av dine filer.

Eller kanskje de er interessert i deg (hva du har) når de ser deg laste ned fra dem.

Iallefall som jeg husker det fra tidligere versjoner.

Gjest lurer jeg på i dag
Skrevet

Uansett om du holder deg unna chatten så er det godt mulig å titte på det du har.

Når noen får et treff på din fil, så kan de også velge å titte på resten av dine filer.

Eller kanskje de er interessert i deg (hva du har) når de ser deg laste ned fra dem.

Iallefall som jeg husker det fra tidligere versjoner.

Kan h*n sende virus til min maskin?

Du vet ikke hvordan man får logget ut?

Etter å ikke ha svart på h*ns spørsmål (på spansk, portugisisk el. lign) er neste beskjed "fuck you".

God damn, hvis denne personen sender virus på min nyvaskede maskin!

Skrevet

Etter å ikke ha svart på h*ns spørsmål (på spansk, portugisisk el. lign) er neste beskjed "fuck you".

Med mindre du har satt opp din normale epostadresse til innsyn for alle og enhver, OG åpner vedlegg med virus fra en eller annen dust, så er det ingen som bare kan putte noe innpå maskina di.

Vel og merke dersom du holder windowsen og programvaren din oppdatert. Det er også ABSOLUTT tilrådelig med antivirusprogram (manuelt og automatisk oppdatert). Slik at du har tettet alle kjente sikkerhetshull.

Men det er ingen måte å bare putte filer innpå pc'en din på dersom du har ting "på stell".

Ang. chat så ta bort krysset for autologin-greie i options, og lukk chattevinduet?

Gjest Calóni
Skrevet

Får du meldinger fra ham på winmx? Da er det bare å trykke på 'ignore'. Det er også noe i innstillingene du kan krysse av for om du ikke ønsker å få private meldinger fra noen, eller bare noen få.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...