Gå til innhold

Litt stressa her!

Anbefalte innlegg

Gjest Marthe_e_
Skrevet

Jeg er i gang med selvangivelse, og håper inderlig noen kan hjelpe meg!

Jeg har fått "selvangivelse for lønnstagere og pensjonister" som de fleste andre, og dette er det eneste jeg har fått.

Men i 2003 så startet jeg et lite enkeltmannsforetak da jeg fikk mulighet itl å tjene noen ekstra kroner. Vi snakker bare ca. 20 000kr.

Og da har jeg skjønt det slik at jeg må fylle ut noe annet også, og dette prøver jeg å finne ut nå, elektronisk da.

Kan noen av dere være så snill å fortelle meg hvordan jeg gjør dette skritt for skritt, med næringsoppgaven, på internett...

Da det er bare noen få tusen jeg har tjent har jeg ikke brukt regnskapsfører. Bare ført bilag og ført debet/kreditt etter beste evne på dataprogram.

Takker for all hjelp!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...