Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt billige lin-bukser?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

Skal ut å resa og trenger noen lettesommerlige klær. tenkte å kjøpe noen lin-bukser i hvit og litt freshe farger. Hvor har de det? leta hele fjor og, men fant ikke.. merkelig at jeg ser flere jenter/damer med det hver bidige dag da, hvis det er umulig å få kjøpt... ??

Fortsetter under...

Skrevet

H&M hadde kjempefine lin-bukser i fjor, i hvert fall! Jeg kjøpte meg en til 900kr, og venninnen min kjøpte en nesten identisk til 198 på H&M.

fuji1365380447
Skrevet

Har nettopp kjøpt to forskjellige linbukser på H&M for ca 150-200 stk.

Helt supert!

Gjest Pricilla
Skrevet

Har nettopp kjøpt to forskjellige linbukser på H&M for ca 150-200 stk.

Helt supert!

Takk for tips! ; ) Da raver jeg ned til H&M etterpå. Litt greit å ha et alternativ til bleke ben i skjørt, og olabukse..

Annonse

Bente831365380491
Skrevet

H&M hadde kjempefine lin-bukser i fjor, i hvert fall! Jeg kjøpte meg en til 900kr, og venninnen min kjøpte en nesten identisk til 198 på H&M.

Linbukse til 900 kr????!!! Hørtes drøyt ut! Var det noe spesielt med den? Jeg har linbukser kjøpt på Vero Moda. 200 kr stk.

Synes ikke de fra HM har spesiell fin form.

Gjest Pricilla
Skrevet

Linbukse til 900 kr????!!! Hørtes drøyt ut! Var det noe spesielt med den? Jeg har linbukser kjøpt på Vero Moda. 200 kr stk.

Synes ikke de fra HM har spesiell fin form.

Kjøpte en stripete (249)og en hvit (198) fra H&M i går.. Prøvde en annen hvit de hadde der, men den var helt rar i fasongen.. men fant en annen som satt fint. Den første jeg prøvde var lang i livet og slaskete, så ut som jeg sægga! ; ) Den andre satt som et skudd. Så er nok forksjll p dem. Må ha en som er litt lav i livet..

Bente831365380491
Skrevet

Kjøpte en stripete (249)og en hvit (198) fra H&M i går.. Prøvde en annen hvit de hadde der, men den var helt rar i fasongen.. men fant en annen som satt fint. Den første jeg prøvde var lang i livet og slaskete, så ut som jeg sægga! ; ) Den andre satt som et skudd. Så er nok forksjll p dem. Må ha en som er litt lav i livet..

Det må jeg og! Går buksen over navle, føles det som at jeg ikke får puste. :)

Har ikke vært på selve HM og sett. Her i byen er HM så rotete, at man må ha sinnsykt god tid hvis man skal finne noe, og det er så varmt i butikken, at man kan komme nesten uten klær. :) Men de jeg har bestilt hvertfall, har gått rett tilbake. Fant en kjempefin på Vero Moda ifjor. Spørs vel litt om jeg blir å passe den i sommer....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...