Gå til innhold

BARE I USA (håper jeg), dette er for drøyt !

Anbefalte innlegg

http://www.aftenposten.no/kul_und/tv/article784082.ece

Ei tenåringsjente som vil ha barnet sitt blir overtalt av foreldrene sine om å adoptere bort barnet. De lager en konkurranse "ala ungkaren (mine ord)" hvor barnløse skal overtale tenåringsjenta om at akkurat dei skal få barnet. Tenåringsjenta skal så bestemme hvem som skal få barnet...... Hårreisende !!!

Utdrag fra artikkelen:

Ny reality-serie: Vinn et barn

I en ny reality-serie, med den kjente journalisten Barbara Walters som programleder, kan de deltagende barnløse parene vinne et spedbarn.

I serien kalt "Be MY Baby", skal parene konkurrere om å adoptere en tenårings barn, og første program i serien starter på den amerikanske TV-kanalen ABC i morgen.

16 år gamle Jessica vil vurdere parenes desperate ønsker om å få adoptere barnet hennes, og skal bestemme hvem av dem som får ønsket innvilget.

- Jeg bestemmer om de skal få barn eller ikke. Min rolle er nesten som å være Gud, sier Jessica.

Jessica var gravid i åttende måned da innspillingen av serien startet, og sier at hun i utgangspunktet ville beholde barnet, men foreldrene hennes fraråder henne å ta på seg det store ansvaret.

I serien får hvert par mindre enn en halv time til å overbevise Jessica om at de er de rette foreldrene til hennes barn.

Fortsetter under...

Ja, hele dagen min har blitt ødelagt av dette. Høret om det på Godmorgen norge i dag, når di gikk igjenom dagens aviser.

Ellers er det tråder på det uansett hvilket forum du kommer deg inn på..

Og du var jo ikke den første som påpekte det her inne, men det SYKT.

Og jeg er kjempe lei meg i dag.

Snakk om og sett mammahjerte og hormonene mine i sving.

Klemmer fra

Gjest for drøyt

Fy faen, -smakløst!!!! Så jævlig for barnet når det vokser opp og får vite!

Dette er helt vanvittig!!!!

Det er barn det er snakk om,..både babyen og den stakkars jenta som er moren.

Hun sier hun egentlig ønsket å beholde babyen,...hva om noen år ??!!

Skjønner ikke at voksne folk kan manipulere unger til å tro at dette er greit,..her er det definitivt noe som mangler !!!

Håper jenta ombestemmer seg,...eller at en eller annen ansvarsfull person griper inn.

Blir syk av slikt !!!

Hva blir det neste ??? Grøss og gru !!!

Annonse

Dette er helt vanvittig!!!!

Det er barn det er snakk om,..både babyen og den stakkars jenta som er moren.

Hun sier hun egentlig ønsket å beholde babyen,...hva om noen år ??!!

Skjønner ikke at voksne folk kan manipulere unger til å tro at dette er greit,..her er det definitivt noe som mangler !!!

Håper jenta ombestemmer seg,...eller at en eller annen ansvarsfull person griper inn.

Blir syk av slikt !!!

Hva blir det neste ??? Grøss og gru !!!

Hei

Er ikke noen fan av realety seriene har aldrig likt de...men helt seriøst trodde ikke slikt var mulig og lage!!!!

Finnes tydeligvis ikke grenser på hva folk er villig til og gjør for og få oppmerksomhet og ikke minst for og få penger!!

Nei dette gjør meg fly for ban... det skulle ikke vært lov og sende noe slik hvor er moralen blitt av??Er så sjokket har ikke ord!!!

http://www.newsday.com/entertainment/tv/ kan du svare "ja" eller "nei" på spørsmålet "Is an adoption competition an appropriate topic for reality TV?".

Da jeg sjekket for 5 minutter siden hadde 177 personer svart "ja", mens 3414 hadde svart "nei". Antar at de fleste av de som har svart på undersøkelsen er amerikanere (selv om jeg selv må ta ansvaret for en av nei-stemmene). Kanskje det er håp for USA tross alt - at de ikke er så gale alle sammen som vi av og til kan få inntrykk av. :-)

(Dersom du har problemer med å finne "pollen" på siden over, kan du klikke deg direkte inn på http://www.newsday.com/entertainment/tv/chi-040428walters-poll,0,2904560.poll?coll=ny-television-headlines)

http://www.newsday.com/entertainment/tv/ kan du svare "ja" eller "nei" på spørsmålet "Is an adoption competition an appropriate topic for reality TV?".

Da jeg sjekket for 5 minutter siden hadde 177 personer svart "ja", mens 3414 hadde svart "nei". Antar at de fleste av de som har svart på undersøkelsen er amerikanere (selv om jeg selv må ta ansvaret for en av nei-stemmene). Kanskje det er håp for USA tross alt - at de ikke er så gale alle sammen som vi av og til kan få inntrykk av. :-)

(Dersom du har problemer med å finne "pollen" på siden over, kan du klikke deg direkte inn på http://www.newsday.com/entertainment/tv/chi-040428walters-poll,0,2904560.poll?coll=ny-television-headlines)

.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...