Gå til innhold

Mulig å finne kjæreste på byen?

Anbefalte innlegg

Gjest singel kvinne
Skrevet

Jeg er en kvinne som kunne tenke meg å finne en å dele livet sammen med. Jeg er lei av å møte useriøse mannfolk som bare er ute etter en ting. Jeg vil ha forhold. Er det da lurt å gå på byen eller ber jeg om nederlag hvis jeg prøver å finne en kjæreste der. Jeg har prøvd nettet, men har blitt skuffet. Liker å se utseende først før jeg blir kjent med vedkommende. Er byen bare for de useriøse som bare skal ha et nummer eller er det et godt egnet sted for å finne kjæreste? Hvilke møteplasser er best egnet for å finne en kjæreste tror dere? Takker for svar.

Fortsetter under...

Skrevet

Mener å ha lest en undersøkelse som viser at de fleste varige forhold har oppstått i studiesammenheng, jobb eller at man har truffet hverandre via felles kjente.

Når det er sagt, finnes det selvsagt svært så fornøyde par som har møtt hverandre på byen. Men sjansen for å treffe noen som bare er ute etter en kortvarig affære er naturligvis mye større.

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg har funnet alle mine kjærester ute på byen. Det er bare en myte at det ikke er mulig.

Ørkenvandreren
Skrevet

Jeg fant min første samboer på byen. Det holdt ikke. Jeg fant min andre samboer et annet sted. Det ser ut til å holde. Ergo..... :-)

Men seriøst, det er sikkert mulig å finne en fremtidig partner på byen også, men selvfølgelig er det svært mange som er ute for å få seg en ONS. Du finner sikkert færre på medlemsmøtet i vinklubben, som er ute etter en ONS.... Derfor - let gjerne på utestedene, men bli ikke indignert om du finner gutter med andre ambisjoner enn du. Det finnes mange som har funnet en partner ifm hobbyer/interesser (derav vinklubben som eksempel), mange finner partneren på jobben, i singleklubber, osv.

Skrevet

De aller fleste har møtt sin utkårede på et utested. Eller i jobbsammenheng. Det første er på mange måter mer moralsk riktig enn det siste.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg fant min kjære på nettet, og nå er vi samboere. Jeg tror at det er større muligheter for å møte noen som vil det samme som deg på nettet enn på byen.

På nettet har man muligheten for å sile litt først. Men bilde kan være greit...

Men jeg møtte kjæresten min for første gang uten å ha sett bilde først, og det gikk jo strålende!

Annonse

Skrevet

Jeg har møtt 2 kjærester via avisannonse (Dagbladet noen som passer for meg), to via nettet, og 1 på jobb (lenge siden).

Jeg liker best å møte de gjennom det skrevne ord først. Da har man sjekket ut at man har endel felles før man møtes. Jeg velger å ikke være så opphengt i utseendet, for min erfaring er at hvis jeg blir glad i et menneske etterhvert, så liker jeg også utseendet hans. (noen få unntak kanskje).

Jeg har selvsagt også hatt mange "dater" fra nettet som det ikke ble noe mere av, men det må man regne med. Se det som å ha et kaffetreff med en hyggelig person, og ikke lag de store forventningene for hver gang, så blir det lettere å takle.

Gjest singel kvinne
Skrevet

Jeg fant min første samboer på byen. Det holdt ikke. Jeg fant min andre samboer et annet sted. Det ser ut til å holde. Ergo..... :-)

Men seriøst, det er sikkert mulig å finne en fremtidig partner på byen også, men selvfølgelig er det svært mange som er ute for å få seg en ONS. Du finner sikkert færre på medlemsmøtet i vinklubben, som er ute etter en ONS.... Derfor - let gjerne på utestedene, men bli ikke indignert om du finner gutter med andre ambisjoner enn du. Det finnes mange som har funnet en partner ifm hobbyer/interesser (derav vinklubben som eksempel), mange finner partneren på jobben, i singleklubber, osv.

Finnes det singelklubber? Hvor?

Skrevet

Jeg har møtt 2 kjærester via avisannonse (Dagbladet noen som passer for meg), to via nettet, og 1 på jobb (lenge siden).

Jeg liker best å møte de gjennom det skrevne ord først. Da har man sjekket ut at man har endel felles før man møtes. Jeg velger å ikke være så opphengt i utseendet, for min erfaring er at hvis jeg blir glad i et menneske etterhvert, så liker jeg også utseendet hans. (noen få unntak kanskje).

Jeg har selvsagt også hatt mange "dater" fra nettet som det ikke ble noe mere av, men det må man regne med. Se det som å ha et kaffetreff med en hyggelig person, og ikke lag de store forventningene for hver gang, så blir det lettere å takle.

Nå snakker jeg kun om de seriøse forholdene mine....

Den første samboeren traff jeg da jeg var 17 på byen. Vi var sammen 4 år.

Neste mann traff jeg på jobb, vi fikk et barn og var sammen 4 år vi også.

Neste traff jeg på nettet, vi var sammen 10 mnd.

Min elskede idag traff jeg på byen, har vært sammen 5 mnd og det kommer til å vare evig... tror jeg, denne gangen også ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...