Gjest Terakotta Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Hørte på "Radio Røynda" i bilen nettopp Jeg DIGGET de, kan jeg huske. http://aftenbladet.no/kultur/musikk/musikkanmeldelser/article.jhtml?articleID=95793 og http://www.80tallet.no/linker.shtml 0 Siter
morsan Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Radio!! Får ikkje ro!! Ka ska mi meina, ka ska mi troo... Ble egentlig litt overrasket over at flere i Idol valgte sanger fra Mods istedenfor f.eks. fra Stavangerensemblet. Sistnevnte må da ha vært mye mer populære??? 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Radio!! Får ikkje ro!! Ka ska mi meina, ka ska mi troo... Ble egentlig litt overrasket over at flere i Idol valgte sanger fra Mods istedenfor f.eks. fra Stavangerensemblet. Sistnevnte må da ha vært mye mer populære??? Men det var jo før de ble født, vet du! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Stavangerensemblet var ett av mine store band da jeg gikk på videregående. Jeg digga spesielt sangen om Markus Trost og hadde "De'kje greit å vera foggel i dag (men det er neimen ikke greit å være meg heller) som motto da jeg var russ. :-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Men det var jo før de ble født, vet du! Det var vel Mods også? 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Det var vel Mods også? Aner jeg ikke noe om - hvem er Mods? .) 0 Siter
fresja Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Radio!! Får ikkje ro!! Ka ska mi meina, ka ska mi troo... Ble egentlig litt overrasket over at flere i Idol valgte sanger fra Mods istedenfor f.eks. fra Stavangerensemblet. Sistnevnte må da ha vært mye mer populære??? "Tore Tang" av Mods var vel en "Landeplage" en periode. Selv lastet jeg ned Mods sine sanger for en tid siden, så jeg har spilt de en del i det siste. Husker også sangene til Stavangerensemblet når dere skriver noen titler her. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Aner jeg ikke noe om - hvem er Mods? .) Morten Abels band før September When 0 Siter
morsan Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Men det var jo før de ble født, vet du! Ja huff! Det var ILLE den gangen de skulle synge sanger fra det året de ble født!! DA følte jeg meg gammel, da! :-) 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Morten Abels band før September When da skjønner jeg .- Morten Abel skyr jeg som pesten - *GRØSS* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 da skjønner jeg .- Morten Abel skyr jeg som pesten - *GRØSS* Han er usedvanlig kjip. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 EKKEL! Og jævlig vrang. Har jobbet med ham noen ganger, og han er rett og slett veldig selvopptatt og litt slem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.