Gå til innhold

Kinatildelinger. September og oktober på gang! WOW! :o))))

Anbefalte innlegg

Sjekk hva danske AC har lagt inn nå da. Dette er søren meg helt utrooooolig!

AC har undtagelsesvis - på grund af den forestående maj-ferie i Kina - fået at vide af vores oversættelsesbureau, at bureauet har modtaget papirer på børn, der er udvalgt til september og oktober grupperne, dvs. i alt 18 børn! Desværre kan bureauet ikke lave oversættelserne før efter 1. maj-ferien, som er slut den 10. maj.

Først når vi modtager oversættelserne og de originale papirer fra CCAA, ved vi, hvilket barn, der er udvalgt til den konkrete familie. Samme dag skriver vi - som vi plejer - til familierne. Men det bliver således først i dagene efter d. 10. maj.

Det er utroligt, at ventetiden fra aflevering af ansøgninger til CCAA og indtil der udvælges børn stadig er faldende, og nu reelt er nede på 6 - 7 måneder! Det er et imponerende effektivt arbejde fra CCAA's side, og fortsætter tendensen, vil der allerede i juni blive udvalgt børn til november-gruppen.

Fortsetter under...

Dette er jo helt vanvittig! Det har jo gått rykter om at det kommer tildelinger frem tom LID 15/6. MEN.... på denne danske siden kan man faktisk lese LID for hver gruppe OG den ene gruppen er LID 01.09.03 og hold dere fast den andre LID 22.10.03!!!!!!!!!!

Spenningen frem til 10.05 blir neste for mye!

Gjest En spent venter

Dette er jo helt vanvittig! Det har jo gått rykter om at det kommer tildelinger frem tom LID 15/6. MEN.... på denne danske siden kan man faktisk lese LID for hver gruppe OG den ene gruppen er LID 01.09.03 og hold dere fast den andre LID 22.10.03!!!!!!!!!!

Spenningen frem til 10.05 blir neste for mye!

Jeg har fått beskjed fra foreningen at til og med de med LID i august har fått tildeling og at neste gruppe ut har LID i september. Ryktene sier at også oktober LID er med - i allefall i Danmark. Da er det jo sjans for at de andre landene også følger det mønsteret.

Gjest En spent venter

Vet noen hva som er praksis i Norge? Oversettes papirene her eller i Kina?

Papirene oversettes i Kina. Vi i Norge får ikke tildelingstelefon før alle papirene er oversatt og sent foreningen. I USA får de tildelingstelefon før papirene er oversatt, derfor er de tidligere ute med tildelingsbeskjed enn f.eks oss her i Norge.

Annonse

Har fått disse ryktene pr. telefon, men har akkurat funnet meg en datamaskin på sykehuset,hvor jeg er innlagt! Og det er fantastisk å lese det selv. Tenk om vi får tildeling iallerede i mai da!!

Men jeg våger (nesten) ikke å tro det!

Vel, kjære medventere, vi har aldri vært nærmere, og om et par uker vet vi noe mere!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...