Gå til innhold

Horekunder presses for penger

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, fysj. "Even" burde strengt tatt henges all den tid han kjøper en tilbudt vare.

Jeg er helt sikker på at hverdagen til alle horer ville blitt langt enklere om menn sluttet å kjøpe sex av dem.

La oss sette mannen i offentlig gapestokk på torget!

Gjest godt å få sjikanere stakkars mannen ja
Skrevet

Ja, fysj. "Even" burde strengt tatt henges all den tid han kjøper en tilbudt vare.

Jeg er helt sikker på at hverdagen til alle horer ville blitt langt enklere om menn sluttet å kjøpe sex av dem.

Ja,for det er jo slik at "en gang hore,alltid osv",ikke sant?

Det er jo utenkelig at disse noen gang kan anses for å være noe annet enn tilbydere av varer?

Den stakkars horekunden derimot..

Dette er menn som vi må ta særskilte hensyn til.Vi andre voksne derimot innser at vi selv har ansvar for å prøve å skape oss forhold,samt gjøre oss selv en smule attraktive.Ender vi opp med en partner som kanskje har andre seksuelle preferanser enn oss selv og dermed ikke "stiller opp" som disse gutta ofte utrykker seg,ja så prøver vi å jobbe med saken for å få litt "gjennomslag".

For mitt vedkommende må horekunder gjerne stilles i gapestokk,de fleste av dem nøler tross alt ikke med å nedverdige sine medmennesker...øøøøøøøhh kjøpe en tilbudt vare var det, ja.

For guds skyld:Hvorfor erdet så vanskelig for enkelte menn å innse at 99.99% av alle prostituerte avskyr dere og heller ville hatt noe annet å gjøre?

Voksne menn derimot snakker med sine koner\samboere\kjærester.Dette resulterer gjerne i heftig sex.Noe å tenke på for dere som tror ei vanskelig kjerring er grunnen til at dere kjøper sex.

Det er faktisk dere selv det er noe galt med.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er jo utenkelig at disse noen gang kan anses for å være noe annet enn tilbydere av varer?

Dette er menn som vi må ta særskilte hensyn til.Vi andre voksne derimot innser at vi selv har ansvar for å prøve å skape oss forhold,samt gjøre oss selv en smule attraktive.Ender vi opp med en partner som kanskje har andre seksuelle preferanser enn oss selv og dermed ikke "stiller opp" som disse gutta ofte utrykker seg,ja så prøver vi å jobbe med saken for å få litt "gjennomslag".

For mitt vedkommende må horekunder gjerne stilles i gapestokk,de fleste av dem nøler tross alt ikke med å nedverdige sine medmennesker...øøøøøøøhh kjøpe en tilbudt vare var det, ja.

For guds skyld:Hvorfor erdet så vanskelig for enkelte menn å innse at 99.99% av alle prostituerte avskyr dere og heller ville hatt noe annet å gjøre?

Voksne menn derimot snakker med sine koner\samboere\kjærester.Dette resulterer gjerne i heftig sex.Noe å tenke på for dere som tror ei vanskelig kjerring er grunnen til at dere kjøper sex.

Denne usammenhengende svadaen bør du sende inn til Kristin Clemet. Kanskje du kan få igjen skolepengene dine.

Skrevet

Så barbarisk du er.

1)Horer har det ikke bedre uten kunder, for da faller næringsgrunnlaget bort.

2)Gapestokk på offentlig torg tilhører nasjoner vi helst ikke vil forbine oss med.

3) Det er straffbart å drive utpressing, men ikke være horekunde.

Det er fakta.

Hva vi mener om horekunder er noe helt annet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så barbarisk du er.

1)Horer har det ikke bedre uten kunder, for da faller næringsgrunnlaget bort.

2)Gapestokk på offentlig torg tilhører nasjoner vi helst ikke vil forbine oss med.

3) Det er straffbart å drive utpressing, men ikke være horekunde.

Det er fakta.

Hva vi mener om horekunder er noe helt annet.

Jeg var uhyre sarkastisk over, og mener selvfølgelig ikke at horene ville fått det bedre uten sine kunder.

Skrevet

Jeg var uhyre sarkastisk over, og mener selvfølgelig ikke at horene ville fått det bedre uten sine kunder.

Jeg var også sarkastisk, jeg er for gapestokk :)

Skrevet

Når jeg leste en gang til ser jeg at jeg misstolket deg, beklager :)

Har bare hørt slikt så utrolig mange ganger fra folk som mener det du skrev og så gikk det litt fort i svingene

Gjest synes synd på deg
Skrevet

Denne usammenhengende svadaen bør du sende inn til Kristin Clemet. Kanskje du kan få igjen skolepengene dine.

Ja,det har jeg faktisk tenkt på å gjøre flere ganger.Det er jo slik saksbehandling hun steller med til daglig:-)

Har ellers god nok selvtillit til å avstå fra videre diskusjon ala"jeg har bedre karakterer enn deg ",selv om akkurat dette utsagnet nok ligger nær sannheten her.

Hvis du er lei av div. svada kan jeg kanskje råde deg til å skru ned dine forventninger når du logger deg på et forum som dette?

Det er ikke her du vil finne de mest velskrevne og riktig disposisjonerte foredrag.

Skrevet

Jeg synes det var til pass for'n jeg. Og så synes jeg det er på tide at staten tar ansvar for de prostituerte slik at de kommer seg ut av det.

Skrevet

Vel sagt! Du burdde ikke være redd for å skrive nicket ditt under dette! :-)

Gjest egentlig blid
Skrevet

Vel sagt! Du burdde ikke være redd for å skrive nicket ditt under dette! :-)

Hehe,jeg pleier ikke å skrive så mye her at jeg er en "kjendis" akkurat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...