Gjest Jordie Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Var i bryllup forrige helg og der hadde de en kjempefin sang!! Tror melodien var " Tyven, tyven" så den var enkel og morsom! Det fine var at det var en fin tekst, så kunne man sette inn navn på gjester som var i bryllupet og det ble veldig festlig! :-) Noen som vet hvor jeg kan finne en slik sang, eller noe lignende? Må ha det til i morgen...please! Håper noen kan hjelpe meg med en fin festsang! :-) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 vel... du driver vel ikke å tøyser med oss hjelpsomme mennesker?? Trodde de fleste visste at det er en kjent barnesang, gå på biblioteket og se i barnesangbøker så finner du den helt sikkert. Hvis du ikke finner den på nett. Den går slik: tyven, tyven skal du hete, for du stjal min lille venn. Men jeg har det håp i vente, at jeg snart får en igjen. Tror jeg trallalla, tror jeg trallalla, tror jeg trallalla, ja tror jeg trallala! Jeg tror du står og lyver, og ikke snakker sant min venn, jeg tror du står og lyver...... (tror jeg..) Det hører en slags danselek med visstnok. 0 Siter
Gjest Jordie Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 vel... du driver vel ikke å tøyser med oss hjelpsomme mennesker?? Trodde de fleste visste at det er en kjent barnesang, gå på biblioteket og se i barnesangbøker så finner du den helt sikkert. Hvis du ikke finner den på nett. Den går slik: tyven, tyven skal du hete, for du stjal min lille venn. Men jeg har det håp i vente, at jeg snart får en igjen. Tror jeg trallalla, tror jeg trallalla, tror jeg trallalla, ja tror jeg trallala! Jeg tror du står og lyver, og ikke snakker sant min venn, jeg tror du står og lyver...... (tror jeg..) Det hører en slags danselek med visstnok. Åhh..."dunker meg i hodet med noe hardt!!!" Jeg er så dritdårlig til å forklare meg!!! Jeg vet selvfølgelig om sangen "tyven, tyven" ;-) Det jeg lurte på var en annen sang, men med samme melodi som "tyven, tyven" En helt annen tekst, ikke den sangen i det hele tatt, bare samme melodi! Ingen som har noen morsomme selskapssanger på lur??? *gråter* :-( 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Åhh..."dunker meg i hodet med noe hardt!!!" Jeg er så dritdårlig til å forklare meg!!! Jeg vet selvfølgelig om sangen "tyven, tyven" ;-) Det jeg lurte på var en annen sang, men med samme melodi som "tyven, tyven" En helt annen tekst, ikke den sangen i det hele tatt, bare samme melodi! Ingen som har noen morsomme selskapssanger på lur??? *gråter* :-( ahhhaaaaaaa.... skjønte det måtte være noe rart, her, ja... hehe.. 0 Siter
Gjest immortal Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 stol leken ? vet ikke jeg. artig den, men kommer ann på i hvilken sammenheng. kan jo kombinere mye musikk til den 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.