Gå til innhold

Omen?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Er det et varsel om verdens kommende undergang at insektene ser ut til å bli større og større for hvert år?

Senest i går så jeg veps sånn ca på størrelse med en vårrull...

Er det bare jeg som inbiller meg at insektene er gigantiske i år...Eller er de større over alt?:-o

Et absolutt skår i den sommerlige gleden er det hvertfall. Jeg er dritredd kryp.

Skrevet

*fnise og se for seg en flygende vårrull*

Hehe, samme her! En ilsint vårrull med mord i blikket:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da har du mye å frykte i månedene som kommer, for skal man tro ekspertene blir det i år vårrullår.

laguna1365380434
Skrevet

*fnise og se for seg en flygende vårrull*

De er skumle! Denne befant seg på mitt høyst private kjøkken, og vi brukte over en time på å lose den ut igjen..:-I

laguna1365380434
Skrevet

Da har du mye å frykte i månedene som kommer, for skal man tro ekspertene blir det i år vårrullår.

Det er noe dritt. Badeturen blir mest absolutt foringet når man må sloss med mutantveps om colaen...:-I

Skrevet

De første insektene man ser på våren er vel de som har overvintret og er ekstra store. Tror det er sånn tidlig på våren hvert år, og det er veldig tydelig på spesielt humlene.

Gjest what the...;o)
Skrevet

De er skumle! Denne befant seg på mitt høyst private kjøkken, og vi brukte over en time på å lose den ut igjen..:-I

Lose den ut igjen?!

Slåihjæl krapylet før det formerer seg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...