Gå til innhold

tv2-hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest kjøpe ny
Skrevet

Noen som fikk med seg hvilken krem som vant testen på tv2 hjelper deg i dag?

Gjest juks og bedrag
Skrevet

Ingen av kremene fjernet celluliter.

Gjest thetraveller
Skrevet

Jeg bruker CLA+, og det har faktisk - bank i bordet - fjernet minst halvparten av mine festlige cellulitter. Trodde ikke det var mulig jeg, men det er det faktisk!

Angela1365380318
Skrevet

Det var dårlig greier, ingen fjærnet celulitter. I det korte løp, siden de er vanndrivende, kunne du gå ned 2 cm i låret i bestefall, med comet. Den koster 999 og du måtte bruke den i 2 månder.

Etter 2-3 uker etter at de sluttet med kremen, var 70% gått tilbake til det vanlige målet rundt låret.

Jeg mener det var Matis som "vant" testen, ingen fikk smil, men de fikk en strek/ snint fjes.

Du kan vist lese mer om testen i neste nummer av kk, kommer om en uke.

Gjest signe signatur
Skrevet

Jeg bruker CLA+, og det har faktisk - bank i bordet - fjernet minst halvparten av mine festlige cellulitter. Trodde ikke det var mulig jeg, men det er det faktisk!

Så du er ikke så festlig å være sammen med lenger?

Gjest thetraveller
Skrevet

Så du er ikke så festlig å være sammen med lenger?

Hehe...

Gjest kjøpe ny
Skrevet

Ingen av kremene fjernet celluliter.

Ok... Sa de noe om effekt på strekkmerker og slapp hud?

Noen som husker om en fra shiseido var med?

Skrevet

Ok... Sa de noe om effekt på strekkmerker og slapp hud?

Noen som husker om en fra shiseido var med?

Ja, tror Shisheido var med i testen også, men den fikk ikke god karakter (det gjorde forøvrig ikke de andre heller....).

Bente831365380491
Skrevet

Det var dårlig greier, ingen fjærnet celulitter. I det korte løp, siden de er vanndrivende, kunne du gå ned 2 cm i låret i bestefall, med comet. Den koster 999 og du måtte bruke den i 2 månder.

Etter 2-3 uker etter at de sluttet med kremen, var 70% gått tilbake til det vanlige målet rundt låret.

Jeg mener det var Matis som "vant" testen, ingen fikk smil, men de fikk en strek/ snint fjes.

Du kan vist lese mer om testen i neste nummer av kk, kommer om en uke.

Det var ikke den til nesten tusenlappen som vant. Det var en til ca 700. Uansett, kan du lese om testen i KK som kommer på mandag.

Gjest tamaras
Skrevet

heter den bare CLA+? Er den dyr? Takk for svar!

Gjest thetraveller
Skrevet

heter den bare CLA+? Er den dyr? Takk for svar!

Det popper opp en reklame på enkelte sider titt og ofte. Tror jeg fant den på singel24-7.no

Første boks betaler man bare porto for, andre boks, som er dobbelt så stor, betaler man 198 kroner for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...