Gjest kjøpe ny Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Noen som fikk med seg hvilken krem som vant testen på tv2 hjelper deg i dag? 0 Siter
Gjest juks og bedrag Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Ingen av kremene fjernet celluliter. 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Jeg bruker CLA+, og det har faktisk - bank i bordet - fjernet minst halvparten av mine festlige cellulitter. Trodde ikke det var mulig jeg, men det er det faktisk! 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Det var dårlig greier, ingen fjærnet celulitter. I det korte løp, siden de er vanndrivende, kunne du gå ned 2 cm i låret i bestefall, med comet. Den koster 999 og du måtte bruke den i 2 månder. Etter 2-3 uker etter at de sluttet med kremen, var 70% gått tilbake til det vanlige målet rundt låret. Jeg mener det var Matis som "vant" testen, ingen fikk smil, men de fikk en strek/ snint fjes. Du kan vist lese mer om testen i neste nummer av kk, kommer om en uke. 0 Siter
Gjest signe signatur Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Jeg bruker CLA+, og det har faktisk - bank i bordet - fjernet minst halvparten av mine festlige cellulitter. Trodde ikke det var mulig jeg, men det er det faktisk! Så du er ikke så festlig å være sammen med lenger? 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Så du er ikke så festlig å være sammen med lenger? Hehe... 0 Siter
Gjest kjøpe ny Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Ingen av kremene fjernet celluliter. Ok... Sa de noe om effekt på strekkmerker og slapp hud? Noen som husker om en fra shiseido var med? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Ok... Sa de noe om effekt på strekkmerker og slapp hud? Noen som husker om en fra shiseido var med? Ja, tror Shisheido var med i testen også, men den fikk ikke god karakter (det gjorde forøvrig ikke de andre heller....). 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Det var dårlig greier, ingen fjærnet celulitter. I det korte løp, siden de er vanndrivende, kunne du gå ned 2 cm i låret i bestefall, med comet. Den koster 999 og du måtte bruke den i 2 månder. Etter 2-3 uker etter at de sluttet med kremen, var 70% gått tilbake til det vanlige målet rundt låret. Jeg mener det var Matis som "vant" testen, ingen fikk smil, men de fikk en strek/ snint fjes. Du kan vist lese mer om testen i neste nummer av kk, kommer om en uke. Det var ikke den til nesten tusenlappen som vant. Det var en til ca 700. Uansett, kan du lese om testen i KK som kommer på mandag. 0 Siter
Gjest tamaras Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Jeg bruker CLA+, og det har faktisk - bank i bordet - fjernet minst halvparten av mine festlige cellulitter. Trodde ikke det var mulig jeg, men det er det faktisk! heter den bare CLA+? Er den dyr? Takk for svar! 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 heter den bare CLA+? Er den dyr? Takk for svar! Det popper opp en reklame på enkelte sider titt og ofte. Tror jeg fant den på singel24-7.no Første boks betaler man bare porto for, andre boks, som er dobbelt så stor, betaler man 198 kroner for. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.