Copy Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Noen som har handlet bøker fra Amazon.com? Erfaringer? 0 Siter
Nikki Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Bruk heller amazon.co.uk Billigere frakt, og kortere leveringstid. Utvalget stort sett det samme. Jeg har gode erfaringer. Har bestilt mye derfra, og har alltid fått varene kjapt. 0 Siter
Tornerose Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Jeg foretrekker egentlig også Amazon.co.uk men det er en "liten" forskjell på dem. Det virker som Amazon.com pakker varene mye bedre, mens Amazon.zo.uk bare slenger tingene i esker mye større enn det som trengs slik at de kommer fram med eselører o.l. Man får alltid byttet om det er ødelagt, men i lengden kan jo dette bli noe slitsomt. 0 Siter
Nikki Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Jeg foretrekker egentlig også Amazon.co.uk men det er en "liten" forskjell på dem. Det virker som Amazon.com pakker varene mye bedre, mens Amazon.zo.uk bare slenger tingene i esker mye større enn det som trengs slik at de kommer fram med eselører o.l. Man får alltid byttet om det er ødelagt, men i lengden kan jo dette bli noe slitsomt. Hm - har jeg aldri opplevd, men skjønner at det er irriterende. 0 Siter
Tornerose Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Hm - har jeg aldri opplevd, men skjønner at det er irriterende. Det er ikke hver gang det skjer heldigvis, men jeg kjenner faktisk mange flere som har oppdaget det samme. 0 Siter
asterix Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Både amazon.com og amazon.co.uk kan anbefales på det varmeste. Har bare gode erfaringer med begge avdelingene og har kjøpt masse bøker derfra. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Jeg har handlet både bøker og DVD fra amazon.co.uk, og er veldig fornøyd 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Bruk heller amazon.co.uk Billigere frakt, og kortere leveringstid. Utvalget stort sett det samme. Jeg har gode erfaringer. Har bestilt mye derfra, og har alltid fått varene kjapt. Enig, co.uk er bedre. 0 Siter
Atene Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Jeg foretrekker egentlig også Amazon.co.uk men det er en "liten" forskjell på dem. Det virker som Amazon.com pakker varene mye bedre, mens Amazon.zo.uk bare slenger tingene i esker mye større enn det som trengs slik at de kommer fram med eselører o.l. Man får alltid byttet om det er ødelagt, men i lengden kan jo dette bli noe slitsomt. De eskene jeg har fått fra amazon.co.uk har vært for store, ja, men tomrommet er fylt opp med noe oppblåst plast. På den står det skrevet: "this is not a flotation device"... 0 Siter
Gjest siria Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Enig, co.uk er bedre. Jeg har brukt bare .com og er kjempefornøyd. 0 Siter
Geoje Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Bare bra erfaringer, men i det siste får du mange av bøkene like kjapt og like billig i norske bokhandler - særlig de mest populære krimforfatterne som jeg gjerne kjøper. Kjapt og kurant. 0 Siter
Copy Skrevet 30. april 2004 Forfatter Skrevet 30. april 2004 Både amazon.com og amazon.co.uk kan anbefales på det varmeste. Har bare gode erfaringer med begge avdelingene og har kjøpt masse bøker derfra. Hvordan er det med toll og sånn? 0 Siter
Atene Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Hvordan er det med toll og sånn? Ingenting på bøker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.