Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Bruk heller amazon.co.uk

Billigere frakt, og kortere leveringstid. Utvalget stort sett det samme.

Jeg har gode erfaringer. Har bestilt mye derfra, og har alltid fått varene kjapt.

Skrevet

Jeg foretrekker egentlig også Amazon.co.uk men det er en "liten" forskjell på dem. Det virker som Amazon.com pakker varene mye bedre, mens Amazon.zo.uk bare slenger tingene i esker mye større enn det som trengs slik at de kommer fram med eselører o.l. Man får alltid byttet om det er ødelagt, men i lengden kan jo dette bli noe slitsomt.

Skrevet

Jeg foretrekker egentlig også Amazon.co.uk men det er en "liten" forskjell på dem. Det virker som Amazon.com pakker varene mye bedre, mens Amazon.zo.uk bare slenger tingene i esker mye større enn det som trengs slik at de kommer fram med eselører o.l. Man får alltid byttet om det er ødelagt, men i lengden kan jo dette bli noe slitsomt.

Hm - har jeg aldri opplevd, men skjønner at det er irriterende.

Skrevet

Hm - har jeg aldri opplevd, men skjønner at det er irriterende.

Det er ikke hver gang det skjer heldigvis, men jeg kjenner faktisk mange flere som har oppdaget det samme.

Skrevet

Både amazon.com og amazon.co.uk kan anbefales på det varmeste. Har bare gode erfaringer med begge avdelingene og har kjøpt masse bøker derfra.

Annonse

Skrevet

Jeg har handlet både bøker og DVD fra amazon.co.uk, og er veldig fornøyd

Gjest papirtiger
Skrevet

Bruk heller amazon.co.uk

Billigere frakt, og kortere leveringstid. Utvalget stort sett det samme.

Jeg har gode erfaringer. Har bestilt mye derfra, og har alltid fått varene kjapt.

Enig, co.uk er bedre.

Skrevet

De eskene jeg har fått fra amazon.co.uk har vært for store, ja, men tomrommet er fylt opp med noe oppblåst plast.

På den står det skrevet: "this is not a flotation device"...

Skrevet

Enig, co.uk er bedre.

Jeg har brukt bare .com og er kjempefornøyd.

Skrevet

Bare bra erfaringer, men i det siste får du mange av bøkene like kjapt og like billig i norske bokhandler - særlig de mest populære krimforfatterne som jeg gjerne kjøper.

Kjapt og kurant.

Skrevet

Både amazon.com og amazon.co.uk kan anbefales på det varmeste. Har bare gode erfaringer med begge avdelingene og har kjøpt masse bøker derfra.

Hvordan er det med toll og sånn?

Skrevet

Hvordan er det med toll og sånn?

Ingenting på bøker.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...