Gå til innhold

Kan vi si noe til han?

Anbefalte innlegg

Gjest birgitta
Skrevet

Naboen som bor under oss er visst litt av et nattdyr. Og det er jo ikke noe vi har noe med, men problemet er at det er så lytt her..

Vi våkner nesten hver natt av en eller annen lyd fra ham, hosting eller slamring med en dør.. og da holder han oss våkne lenge med fortsatt hosting (KOLS..?) eller prating i telefonen eller folk på besøk.

Nå er han ikke uvanlig høylydt selv om hostinga er rimelig kraftig. Men kan vi egentlig si noe til han om dette, eller må vi pent finne fram sov-i-ro?

Det er vel ikke noe i veien for å informere vennlig om at det er svært lytt her, og særlig om natta når alt annet er stille? Blir snart galt av den hostinga hans, den høres selv om jeg legger armene over ørene! Og jeg er litt sensitiv på lyder om natta..

Hva synes dere?

Gjest birgitta
Skrevet

Hva skal han gjøre da? Holde pusten?

Nei, kanskje ikke angående hostinga, det var bare en utblåsning.. :-)

Men at han har folk på besøk, prater i telefonen og sånn. Han kan jo ikke noe for at det er lytt? Han hoster aldri når han har besøk, rart det der..

Gjest Pricilla
Skrevet

hadde han spilt musikk, danset river dance eller hatt disco eller tv´n på full guffe hadde jeg skjønt deg, men hosting kan du ærlig talt ikke si noe på! Kan hende han er forkjøla..

Skjønner jo at det er irriterende for dere, men sånn er det å ikke bo i hus. : ) Da får dere kjøpe ørepropper da vettu. Kanskje mannen har søvnproblemer, eller en søvnsykdom - det kan han ikke noe for, ei heller hosten.

Her hadde jeg holdt kjeft hadde jeg vært dere og heller kjøpt mg ørepropper og slutta å irritere meg over det... ; )

Var verre der vi bodde før hvor det var fest hele helgen fra kl. 17 fredag og den varte ut hele søndag natt... DA klaga vi.

Gjest birgitta
Skrevet

hadde han spilt musikk, danset river dance eller hatt disco eller tv´n på full guffe hadde jeg skjønt deg, men hosting kan du ærlig talt ikke si noe på! Kan hende han er forkjøla..

Skjønner jo at det er irriterende for dere, men sånn er det å ikke bo i hus. : ) Da får dere kjøpe ørepropper da vettu. Kanskje mannen har søvnproblemer, eller en søvnsykdom - det kan han ikke noe for, ei heller hosten.

Her hadde jeg holdt kjeft hadde jeg vært dere og heller kjøpt mg ørepropper og slutta å irritere meg over det... ; )

Var verre der vi bodde før hvor det var fest hele helgen fra kl. 17 fredag og den varte ut hele søndag natt... DA klaga vi.

Han hoster aldri de nettene han har besøk. Bare når han er alene. Da er det host-host hvert halve minutt omtrent.

Men jeg skjønner at jeg ikke kan klage på hosting, det var egentlig flåsing fra meg fordi det begynner å gå meg på nervene.. :-)

Men prating høres fryktelig godt det også, selv om jeg altså har armene over ørene. Sukk...

Gjest Pricilla
Skrevet

Han hoster aldri de nettene han har besøk. Bare når han er alene. Da er det host-host hvert halve minutt omtrent.

Men jeg skjønner at jeg ikke kan klage på hosting, det var egentlig flåsing fra meg fordi det begynner å gå meg på nervene.. :-)

Men prating høres fryktelig godt det også, selv om jeg altså har armene over ørene. Sukk...

da er nok ørepropper fra apotektet man ikke emrker eneste løsning! ; ) Eller en flakse rødvin p hver før leggetid, eller fem sovepiller... : ) De to sistnevnteer kanskje ikke å anbefalle.. : )

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Nei, kanskje ikke angående hostinga, det var bare en utblåsning.. :-)

Men at han har folk på besøk, prater i telefonen og sånn. Han kan jo ikke noe for at det er lytt? Han hoster aldri når han har besøk, rart det der..

Gå ned å drep han:-/

Gjest birgitta
Skrevet

Gå ned å drep han:-/

Har tenkt tanken. Men han er så utrolig mye større enn meg.. *skjelve*

Gjest Pricilla
Skrevet

Har tenkt tanken. Men han er så utrolig mye større enn meg.. *skjelve*

Bruk tåregass først! ; ) eller brannslokkingspulver.. så tar du stekepanna.

"Her får du din hoste-jævel!!!" *Plong.. dunk* ; )

Gjest birgitta
Skrevet

Bruk tåregass først! ; ) eller brannslokkingspulver.. så tar du stekepanna.

"Her får du din hoste-jævel!!!" *Plong.. dunk* ; )

..gjort det før du, eller? :-)

Gjest Hvfruene
Skrevet

bodde på rekkehus i fjor. der var det en gammel nabo som snorka noe helt for j..!!! Kunne vel ikke gjøre noe med det, men slitesomt var det!

Gjest Nabopolitiet
Skrevet

Skjønner problemet ditt...

Her jeg bor, er jeg på fest selv om jeg sitter å jobber med oppgaven, da naboen min gir fullstendig faen i skole (virker det som) og fester 24-7

Når jeg prøver å be henne om å dempe seg... da spes midt i uka sånn ca i 2-3-4 tiden, blir man kallt en jævla sur fitte og det ender da med enda mere bråk fra hennes side... sånn er det 24 timer i døgnet 7 dager i uka...

Hun ødelaggde min forrige innleverings oppgave med nettopp dette, med å feste hele natten og sove om dagen, feste om natten sove om dagen... og for meg som gjikk på skole om dagen og jobbet med oppgaven på kveldene og litt utover natten, gikk og ikke fikk sove på over 14 dager....

Nytter ikke å si noe til henne, hun er over 20 men oppfører seg som om hun er en tiårig trassig liten jævelunge som tenker kun på seg selv og ingen andre, hun har fått masse bøter på andre, som de plikter seg til å betale, bare fordi hun har vært på nachspiel hos dem og nekter å høre på husvært som prøver å dempe....

Nå er hun igang igjen.... Off course MIDT i EKSAMENSTIDEN...

Gulp, dette kommer til å ende med basketak... det er jeg sikker på, for begeret mitt har rent over for leeeenge siden.

Gjest birgitta
Skrevet

Her jeg bor, er jeg på fest selv om jeg sitter å jobber med oppgaven, da naboen min gir fullstendig faen i skole (virker det som) og fester 24-7

Når jeg prøver å be henne om å dempe seg... da spes midt i uka sånn ca i 2-3-4 tiden, blir man kallt en jævla sur fitte og det ender da med enda mere bråk fra hennes side... sånn er det 24 timer i døgnet 7 dager i uka...

Hun ødelaggde min forrige innleverings oppgave med nettopp dette, med å feste hele natten og sove om dagen, feste om natten sove om dagen... og for meg som gjikk på skole om dagen og jobbet med oppgaven på kveldene og litt utover natten, gikk og ikke fikk sove på over 14 dager....

Nytter ikke å si noe til henne, hun er over 20 men oppfører seg som om hun er en tiårig trassig liten jævelunge som tenker kun på seg selv og ingen andre, hun har fått masse bøter på andre, som de plikter seg til å betale, bare fordi hun har vært på nachspiel hos dem og nekter å høre på husvært som prøver å dempe....

Gulp, dette kommer til å ende med basketak... det er jeg sikker på, for begeret mitt har rent over for leeeenge siden.

Shit, det var hakket verre, ja..

Sett på *høy* musikk om dagen så hun ikke får sove!?

Skrevet

Shit, det var hakket verre, ja..

Sett på *høy* musikk om dagen så hun ikke får sove!?

Sterioen min er på høyeste... og det vrenger seg... skjønner ikke at hun klarer å sove... men hun smellte med døren for en liten stund siden*hirrhirr*

Skrevet

Skjønner at det er plagsomt. Men hva med å jobbe med eksamen på biblioteket eller skolen?

Gjest Nabopolitiet
Skrevet

Skjønner at det er plagsomt. Men hva med å jobbe med eksamen på biblioteket eller skolen?

Joda, om det er så veldig mye fred å få der... da det skjeldent er ledige maskiner der, og de fleste sitter på nettet og tuller...

Og da kunne jeg vel egentlig vært uteligger da studiumet jeg går KREVER endel studie og jeg jobber som en gal, og har svært liten tid til andre ting og å sitte på skolen å jobbe istedenfor å sitte hjemme er mere slitsomt (går sjeldent busser hjem om kveldene)

Det var derfor jeg flyttet hit, for å få muligheten til å jobbe mere og gjøre det lettere for meg selv (der jeg bodde før måtte jeg GÅ veeeeldig langt for å komme til bussen de få gangene de går, prat om nesten en mil en vei..... ja jeg bor på vestlandet;))

Dessuten betaler jeg for å bo her... og da er det litt kjipt å ikke kunne ha besøk og sånt fordi man nesten ikke hører hva den andre sier p.g.a bråk (hybler laget på 60 tallet) tv`n har jeg gitt opp fordi den ikke klarer å overdøyve hylene, brølingen, musikken osv....

Skrevet

Joda, om det er så veldig mye fred å få der... da det skjeldent er ledige maskiner der, og de fleste sitter på nettet og tuller...

Og da kunne jeg vel egentlig vært uteligger da studiumet jeg går KREVER endel studie og jeg jobber som en gal, og har svært liten tid til andre ting og å sitte på skolen å jobbe istedenfor å sitte hjemme er mere slitsomt (går sjeldent busser hjem om kveldene)

Det var derfor jeg flyttet hit, for å få muligheten til å jobbe mere og gjøre det lettere for meg selv (der jeg bodde før måtte jeg GÅ veeeeldig langt for å komme til bussen de få gangene de går, prat om nesten en mil en vei..... ja jeg bor på vestlandet;))

Dessuten betaler jeg for å bo her... og da er det litt kjipt å ikke kunne ha besøk og sånt fordi man nesten ikke hører hva den andre sier p.g.a bråk (hybler laget på 60 tallet) tv`n har jeg gitt opp fordi den ikke klarer å overdøyve hylene, brølingen, musikken osv....

Misunner deg ikke?

Kan ørepropper hjelpe litt?

Jeg kjøpte noen sånne på apoteket (?) som funker fint når jeg en sjelden gang blir plaget av støy og trenger å få sove.

Skrevet

Misunner deg ikke?

Kan ørepropper hjelpe litt?

Jeg kjøpte noen sånne på apoteket (?) som funker fint når jeg en sjelden gang blir plaget av støy og trenger å få sove.

Det skulle selvfølgelig være et utropstegn i første linje:

"Misunner deg ikke!"

Gjest papirtiger
Skrevet

Hehe, bor du i Bjølsen? Høres ut som naboen min det der..

Skrevet

Kjøp en hostesaft til ham.

Alternativt kan dere sette i gang med en skikkelig høylytt fake-sex-seanse en natt, slik at han skjønner hvor lytt det er.

Naaa... Det behøver jo ikke være fake, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...