Gå til innhold

Panikkrydding før besøk

Anbefalte innlegg

Gjest bjelke
Skrevet

Jeg er av typen som må panikkrydde hvis folk vil komme på besøk. Og jeg hater overraskelsesbesøk, for det er alltid noe som ligger og flyter.. :-)

(Er ikke lortete, da!)

Er dere også sånn, eller driter dere i om de besøkende ser litt rot og hybelbøfler?

Kommer jo an på hvem som kommer og anledning da, men venner en fredagskveld.. Vi har ikke barn å skylde på heller.. :-)

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hvis dere ikke har barn som roter - ja da _er_ dere "lortete"! ;-/

Gjest Terakotta
Skrevet

Det er alltids "noe" man må hive inn i et skap -nyvaskede klær som man har lagt i en stol på stua, f.eks - og har TENKT å brette sammen....

Dessuten liker jeg å få nye telys i alle staker og tenne på- Trenger liksom et kvarter! :)

Gjest Terakotta
Skrevet

Det betyr jo MØKK

Skrevet

Det betyr jo MØKK

Javisst:-)

Gjest Pricilla
Skrevet

heh.. Hybelbøfler! Den var fin.. : ) Vi har gudskjelov bare små kaniner vi da.

har det vel alltid ryddig, hvis vi ikke sitter og ser på film med godis og brusflasker osv. rundt oss. men noen kaniner får folk tåle. Liker å svaie over dassen da.. Men vi er de som er mest ryddige av våre venner, så de tåler litt. Men møkkete er det vel aldri. bare rett etter fest, og da kan man ikke regne med annet.

Gjest Terakotta
Skrevet

heh.. Hybelbøfler! Den var fin.. : ) Vi har gudskjelov bare små kaniner vi da.

har det vel alltid ryddig, hvis vi ikke sitter og ser på film med godis og brusflasker osv. rundt oss. men noen kaniner får folk tåle. Liker å svaie over dassen da.. Men vi er de som er mest ryddige av våre venner, så de tåler litt. Men møkkete er det vel aldri. bare rett etter fest, og da kan man ikke regne med annet.

hehe, så det for meg at du svaet over dassen - som om du var drita full eller noe - at du MÅTTE det før det kom noen, liksom...heheh

Gjest bjelke
Skrevet

Er glass og asjetter, aviser og klær "lort"?

Hm, den var ny. :-)

Skrevet

Herregud, vi trenger helst et par dagers varsel før noen kommer innom.. *ser seg miserabelt rundt*.. og vi skal liksom være voksne mennesker?

Jeg tenker som så at jeg sikkert vokser det av meg da, for jeg har enda tilgode å kjenne noen med (veldig) rotete foreldre ;)

Skrevet

Javisst:-)

Uff, ja. Jeg er et skippertaksmenneske. Blir rotete når man har barn. (Jeg har nå det å skylde på da...) Men litt må jammen folk tåle.

Skrevet

Er glass og asjetter, aviser og klær "lort"?

Hm, den var ny. :-)

Ja- fy!

Skrevet

Nei, det pleier å være nokså ryddig her. Skjønt, bordene flyter litt av post, blader, aviser, tusjer, tegneark...ups...

Rydder alltid før besøk. Vet alltid om det på forhånd før vi får besøk, syns det er greiest, jeg.

Skrevet

Jeg liker å få 15 min på meg. Men om ikke det, så løper jeg rett inn på badet for å sjekket at det er rent i do, og at det ikke ligger sure sokker der...

Gjest sonny&cher
Skrevet

Ja, jeg har det så rotete at det er flaut.har barn, studier og jobb, men likevel. Lover meg sjøl hver gang jeg har hatt et overraskelsebesøk om at vi må skjerpe oss.

Skrevet

Blir nok litt panikkrydding her også, mest av ting som er lagt i gangen eller på et bord el lign i påvente av å bli ryddet bort. Men vi har så stort hus at vi stort sett klarer å holde den ene stua ryddig! :-)

Skrevet

Kommer de uanmeldt, bryr jeg meg ike særlig om det er støvdotter her og der. Men ellers fyker jeg over gulv.

Hvorda det ser ut hos andre bryr jeg meg ikke om.

Gjest uten signatur
Skrevet

Rydder i stua og på badet der do'en er. Hos meg får ingen snuse rundt andre steder. hehe...

Gjest Uglemor
Skrevet

Ja, vi panikkrydder alltid før vi får besøk. Stue, doen og gangen er de rommene vi satser på. Så håper vi at gjestene ikke kikker inn andre steder.. En halvtimes tid holder!

Gjest Pricilla
Skrevet

hehe, så det for meg at du svaet over dassen - som om du var drita full eller noe - at du MÅTTE det før det kom noen, liksom...heheh

Hehe.. jge gjør det jo! , ) Blir litt svai etter en flakse wisky for å roe nervene vettu.. : )

Skrevet

Tar et skippertak i huset dersom jeg venter besøk. Liker ikke uventede gjester, også fordi jeg sjelden har noe passende å servere. Vil helst ha mat og drikke klart før gjestene kommer, så jeg slipper stå på kjøkken under besøket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...