Gå til innhold

Ny eller gammel sang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På TV-reklame nå om dagen (reklame for denne CD`en) er det en melodi jeg ikke får ut av hodet. Den blir sunget av ei som heter Katie ett eller annet, og har en linje som går slik:

"Being twenty-two, acting seventeen..."

I starten er det noe slikt: "This is the closest ... to crazyness.."

Spørsmålet mitt er: Er dette en gammel sang med ny artist, eller er den ny? Mener å ha hørt den før.

Takk for oppmerksomheten.

Skrevet

Hm, hørte den nettopp på P4 da jeg kjørte hjem.

Men aner ikke om den er ny eller gammel, forresten. Høres litt gammel ut, litt sånn treig-sen på en eldre-musikkaktig måte.

Skrevet

Fra http://web25.s4.typo3server.com/discography.0.html :

CALL OFF THE SEARCH

Tracklist

01) Call Off The Search

02) Crawling Up A Hill

03) The Closest Thing To Crazy

04) My Aphrodisiac Is You

05) Learnin' The Blues

06) Blame It On The Moon

07) Belfast

08) I Think It's Going To Rain Today

09) Mockingbird Song

10) Tiger In The Night

11) Faraway Voice

12) Lilac Wine

released November 3rd, 2003

Highest chart position: ONE

Click on the tracks for a soundsample

-------------------------

The Closest Thing To Crazy er låta du leter etter. Den kom altså ut i 2003. Og du kan høre litt av låta på den siden. :-)

Angela1365380318
Skrevet

Den er ny. Husker ikke navnet på artisen i farten, men hun var på god morgen norge i forje uke.

Hun bor for tiden i england, bodde før det i irland, men kommer fra iran tror jeg det var.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...