Gå til innhold

Kina - saksgang

Anbefalte innlegg

Markblomst1365380689
Skrevet

Hei dere,

Jeg leste innleggene lengre nede ang. Kina og tildelinger, og ble litt forvirret. Hva er det som skjer etter at vi leverer søknaden til AF? Jeg har forstått at oversettelsen skjer i Kina, men hva skjer etter det?. Får vi et brev hvor det står når vi kommer til å få tildeling? Hvor lang tid tar evt. det? Vi kommer til å sende over søknaden vår til AF ca. 10 mai. Når kan vi regne med å høre noe fra Kina, da? Og så lurer jeg på hvor lang tid det går fra søknaden sendes til vi kan regne med å få tildeling?

Hilsen

Skrevet

Hei

Vi skal også adoptere fra Kina gjennom AF.

Det tok ca. tre uker fra vi leverte papirene til AF til de var klare for å sendes CCAA i Kina. Etter ca. 1 mnd. fikk vi nå forrige uke brev fra AF som bekreftet reg.dato i Kina. Denne datoen var bare noen få dager etter papirene ble sendt fra Norge.

I brevet fra AF sto det også at ventetiden fra reg. hos CCAA til tildeling for tiden er ca. 8 mnd.

Om dere leverer søknaden deres i midten av mai, vil dere kanskje få reg.dato hos CCAA i juni og dermed tildeling ca. feb/mars om tida holder seg.

Lykke til!

Skrevet

Skal vi slå følge på (vente)veien mot Kina?

Vi regner med å avlevere papirene hos AF 7. mai, så da ligger vi temmelig likt i løypa.

hyggelig hvis du vil ha kontakt: [email protected]

hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...