Gå til innhold

Om å gå på to'ern

Anbefalte innlegg

Gjest Drittmøkklei
Skrevet

Et idiotisk drite-innlegg.. Beklager. (hvilket forum passer det inn på?)

Må bare lufte litt frustrasjon, hvor teit det enn er å skrive et slikt innlegg. Asså... Hver gang jeg går på to'ern må jeg bruke så innihampen mye papir før det blir tørket rent. Kan på det verste bruke en hel rull om gangen, selv om jeg ikke bruker mye pr tørk.. Må fukte papiret med vann, hvis ikke begynner det å blø av all tørkinga. Kan jo ikke gi seg før det er rent. Og dusj er ekkelt, da blir jo restene skyllet ned på gulvet!

Er det andre som har det på samme måten? Jeg hater å gå på to'ern, men er glad for at jeg faktisk får det til hver dag.. i mange år var jeg plaget av forstoppelse, men det har altså bedret seg. Men blir så sår.. og tør ikke spise noen tabletter for å regulere, er redd det stopper seg igjen. Det er ikke spesielt bløtt uasnsett.

Nei, nå er det nok.

Skrevet

Kjøp deg bidét. Da kan du dusje alt og tørke etterpå. Eller kjøp våtservietter som er beregnet på baby'er - sånne uten parfyme.

Jeg er p.t. i Korea og der får man bidét-seter. Disse festes til do'en som et vanlig dosete og inneholder bidét-funksjoner som bakdusj, forandusj og føner. Den må plugges i kontakt, så det er vel det eneste problemet. Disse skal være å få kjøpt i Norge også, ryktes det.

Gjest Drittmøkklei
Skrevet

Musiker'n`?

God helg!

Nei. Har riktignok spilt i korps, men..

Skrevet

Nei. Har riktignok spilt i korps, men..

«-Har riktignok spilt i korps, men...-»

Ja, der har du det. Det du skal gjøre er å drite en lang marsj!

Gjest Drittmøkklei
Skrevet

«-Har riktignok spilt i korps, men...-»

Ja, der har du det. Det du skal gjøre er å drite en lang marsj!

Passer bra at det er 1. mai i morra da.

Skrevet

Fint du er kvitt forstoppelsen da ;-)

Ellers orker jeg ikke å komme med råd til deg.

Gjest uten signatur
Skrevet

Kjøp deg våtservietter da vel! Asan har noen ok som du kjøåer i dagligvaren. På Euripris kjøpte jeg noen billige, helt greie, med Aloe Vera.

Gjest Pricilla
Skrevet

For å være like ekkel som innlegget ditt! ; ) Spis mer fiber, da får du fastere møkk, men blir allikevel ikke hard i magen. da blir det null problem å gå på do. da kommer det en klump - så feridg med det! Hehe.. trenger nesten ikke tørk, alt i ett! man må ofte tørke mye hvis man er litt laus eller ikke får ut alt. Kan du ha hemorrider siden det gjør vondt og du blør?

Mitt råd er i hvert fall mer fiber, og se etter hemorrider. det kan man få piller/salve mot.

Skrevet

Bruk dusjen, så slipper du unna med mindre dopapir.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...