Gjest Tristelin@ Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Jeg tipper at Margareth går ut i dag! Hvem tipper du? 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Margareth. Håper Susanne vinner og Sandra kommer på andre plass. Vet mange ikke liker Sandra, hun er kjempe flink til å kun være 17 år, kan utvikle seg enda mer. Kurt var vel 24 og da sier det seg selv at han har mye mer erfaring og øving bak seg. Men Kurts stemme er jo fantastisk.. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Håper hun går ut i hvert fall. Hun var opprinnelig min favoritt, men hun har blitt skikkelig dårlig. 0 Siter
Gjest ingen likheter!!! Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Margareth. Håper Susanne vinner og Sandra kommer på andre plass. Vet mange ikke liker Sandra, hun er kjempe flink til å kun være 17 år, kan utvikle seg enda mer. Kurt var vel 24 og da sier det seg selv at han har mye mer erfaring og øving bak seg. Men Kurts stemme er jo fantastisk.. sammenligne sandra og kurt.. jaja, hver våre ører... 0 Siter
Gjest slik er systemet Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Håper sandra går ut, men tror det blir margareth, siden margareth er flinkest. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 sammenligne sandra og kurt.. jaja, hver våre ører... Nei de er ikke så mange likheter , og det sa jeg jo også, kurt er jo kongen. Var på konsert med han, sang enda bedre der en på idol:-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Kan nok være Margareth som ryker i dag ja.Hvis hun ikke overrasker stort da. Den jeg håper går ut,er Sandra. Tror ikke hun makter en kjendistilværelse. 0 Siter
muriel Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Håper sandra går ut, men tror det blir margareth, siden margareth er flinkest. Da er vi to. 0 Siter
Gjest andrina Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Tipper ingen - håper Sandra går ut - og at Kjartan vinner hele greia ! 0 Siter
Lurveline Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Nei de er ikke så mange likheter , og det sa jeg jo også, kurt er jo kongen. Var på konsert med han, sang enda bedre der en på idol:-) Lastet ned she`s so high med Gaute.Synes han er flinkere til å synge den sangen jeg. Kurt sin stemme er så skarp. Blir for mye å høre på en hel plate i allefall. 0 Siter
amber sun Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Jeg tipper Margareth, men håper på Sandra. Hvis bare Kjartan vinner hele IDOL, så er jeg kjempehappy, jeg. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Håper Sandra endelig ryker ut. Men tror likevel det blir Margaret. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Håper Sandra endelig ryker ut. Men tror likevel det blir Margaret. Enig med Rusle. 0 Siter
amber sun Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Vel, Ingrid på 5 mente at Sandra må vinne. (hun fikk se de to første sangene, og det første hun spurte om var "hvorfor er ikke du der, mamma?" he he), Da Sandra kom ut, sukket hun og ble helt henført i blikket. "Hun måå vinne, mamma!" sa hun, og "hun vil jeg høre i bilen" (Vi pleier å høre på musikk i bilen). Senere sa hun igjen "hun må bare vinne, se hun har rosa hår, mamma!" Vel, jeg er ikke helt enig, da, men 5åringen var overbevist 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Håper Sandra endelig ryker ut. Men tror likevel det blir Margaret. Enig dessverre. 0 Siter
Gjest IDOL fan Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Håper sandra går ut, men tror det blir margareth, siden margareth er flinkest. Det samme sa vi! Siden hum gjorde det så bra så ryker hun sa vi.. Men har stemt på henne flere ganger.. om det holder vet jeg ikke!! Synes igjen at Sandra må ut!! 0 Siter
Lucretia Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Så ble det Sandra... Jeg var også usikker og litt redd for at kanskje margaret skulle ryke. Men hun og kjartan har vært mine favoritter hele veien. Jeg stemte på margaret idag. På en måte er alle de tre jeg heiet på igjen (selv om jeg heiet litt på øystein og). Kjenner ei som kjenner med susanne så "må" nesten heie litt på henne og... Søstera mi kjenner øystein, men var ikke bare derfor jeg heiet på han. 0 Siter
Gjest sussilo Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Nei de er ikke så mange likheter , og det sa jeg jo også, kurt er jo kongen. Var på konsert med han, sang enda bedre der en på idol:-) Kurt synger pent, men fyren er jo så kjedelig at jeg får frysninger (men absolutt ikke gåsehud) når han synger, snakker, puster.... En bekjent sa "Han er jo litt søt i all sin enkelhet"... "Litt søt" synes jeg nå ikke han er, men enkel ? JA ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.