Gjest skattebetaler Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Fikk ikke tak i importøren, ikke bilforhandleren heller. Nå sitter jeg i saksa. Hvor får man ellers tak i bilens listepris som ny ?. Finnes det liste over sånt på nettet ? 0 Siter
mettewa Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Skatteetaten har vært så elskverdige og laget en egen oversikt på sidene sine, for biler fra 1994. http://www.skatteetaten.no/Templates/Artikkel.aspx?id=9278 0 Siter
Zarine Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Vel, eg sit også i saksa. Eg hadde ikkje fått med meg at eg måtte skrive inn listeprisen sjølv, og kva hjelp er det i Skatteetaten sine lister når bilen er eldgammal? Hmmmm? Jaja, det er "godt" at andre er i same båt, eller ... nei... det hjelper ikkje så veldig. Lykke til i alle fall, "skattebetaler" ! 0 Siter
fresja Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Vel, eg sit også i saksa. Eg hadde ikkje fått med meg at eg måtte skrive inn listeprisen sjølv, og kva hjelp er det i Skatteetaten sine lister når bilen er eldgammal? Hmmmm? Jaja, det er "godt" at andre er i same båt, eller ... nei... det hjelper ikkje så veldig. Lykke til i alle fall, "skattebetaler" ! Er bilen eldgammel (1987-1974), er likningsverdien 1.000,- kr. Er bilen eldre enn 30 år, er den veteranbil, og skal verdisettes til påregnet salgsverdi. 0 Siter
Zarine Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Er bilen eldgammel (1987-1974), er likningsverdien 1.000,- kr. Er bilen eldre enn 30 år, er den veteranbil, og skal verdisettes til påregnet salgsverdi. Åhhh.... ja, sjå der STÅR det jo i rettleiinga også! :::rødme::: Takk skal du ha Fresja! Håpar det ordnar seg for "skattebetaler" også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.