Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i ett år nå hatt store problemer i 3 deler av kroppen. Det begynte med bihulebetennelse som ble behandlet med antibiotika, men som i ettertid viser seg å ike være bakteriell. I perioder smerter det så og pinex forte hjelper ikke engang. Så begynte en sviing i ytterste del av tungen, den har ikke gitt seg. Tatt prøver for sopp og det er ikke påvist. Tatt biopsi for Sjøgrens og den var negativ. Den er også den pelslignende tungen. I tillegg tannkjøttbetennelse som ikke gir seg, i tillegg til vondt i tennene. Tannlegen sier jeg har litt tap av benvev. Jeg er hele tiden tørst fordi smertene er så brennende. I tillegg problemer med magen. Brenner. Har tatt gastroskopi og den var ok. Det presser oppover i brystet. Har prøvd med syrenøytraliserende midler men uten å lykkes. Det virker ikke som om det spiller noen rolle hva jeg spiser. Vondt er det uansett. Det er også en brennende følelse i magen. Tarmbakterien for magesår er negativ. Samt søliaki er negativ. Tatt allergiprøver og de er negative. Jeg er ganske så sliten av dette og har vært mye hos lege men de finner ikke ut hva som feiler meg. Når jeg setter meg ned for å slappe av er det som om magen/tarmen pulserer. Ser at det rister. Svetter under armene uten anstrengelse, vondt i ryggraden øverst og iskalde føtter. Noen formening om hva dette kan være? Vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg??!!!

Fortsetter under...

Gjest mystic woman
Skrevet

Det høres veldig psykosomatisk ut spør du meg. Hvordan har du det ellers i hverdagen, jeg mener jobb, venner, kjæreste/mann, familie osv? Trives du med omgivelsene sånn generelt, bortsett fra at du har smerter og mange plager?

Er det noen du kan gjøre som gjør at du har det bedre i livet ditt? Jeg vet at det er veldig vanskelig å endre på ting når man er syk og har mye vondt... men ett sted må man jo begynne. Nå som det er vår kan du kanskje være litt ute og nyte naturen, gå en tur osv. ...

Gjest uten signatur
Skrevet

Leger finner ikke så ofte ut av så mye 'rare' ting. De gir opp når det ikke vises på prøver. Blirh elt hjelpesløse.

Det kan være mye, så jeg skal ikke gjette. Men prøv alternativt. Jeg fikk hjelp av en som tok en Vega-test. Etapparat som måler ubalanser i kroppen. Kanskje ikke riktig forklart, men han fant 'feilen' iallefall og jeg ble bra. Måtte endre kosthold.

Gjest uten signatur
Skrevet

Det høres veldig psykosomatisk ut spør du meg. Hvordan har du det ellers i hverdagen, jeg mener jobb, venner, kjæreste/mann, familie osv? Trives du med omgivelsene sånn generelt, bortsett fra at du har smerter og mange plager?

Er det noen du kan gjøre som gjør at du har det bedre i livet ditt? Jeg vet at det er veldig vanskelig å endre på ting når man er syk og har mye vondt... men ett sted må man jo begynne. Nå som det er vår kan du kanskje være litt ute og nyte naturen, gå en tur osv. ...

Trodde vedkommende var allergisk jeg! Da er ikke akkurat våren moe man nyter utendørs... Selv så sitter jeg inne med alle dører lukket og luftrenseren på full guffe nå, mens sola skinner ute og folk sprder forbi og koser seg ute. For meg er det ikke levelig ute før sent på høsten dessverre.

Gjest mystic w
Skrevet

Trodde vedkommende var allergisk jeg! Da er ikke akkurat våren moe man nyter utendørs... Selv så sitter jeg inne med alle dører lukket og luftrenseren på full guffe nå, mens sola skinner ute og folk sprder forbi og koser seg ute. For meg er det ikke levelig ute før sent på høsten dessverre.

uff-a-deg!.. Jeg føler med deg! Det er skikkelig urettferdig. At du ikke prøver å få deg en tur til fjells, eller til sjøs, eller til kanariøyene --- stikke av fra all den driten som er i lufta?

'Gå bort slemme gule korn i lufta! Ikke plag oss nå som våren endelig er her. GrrRRR'

Gjest uten signatur
Skrevet

uff-a-deg!.. Jeg føler med deg! Det er skikkelig urettferdig. At du ikke prøver å få deg en tur til fjells, eller til sjøs, eller til kanariøyene --- stikke av fra all den driten som er i lufta?

'Gå bort slemme gule korn i lufta! Ikke plag oss nå som våren endelig er her. GrrRRR'

Joda, takk for omtanken! En propper i seg ei ekstra pille når en skal ut blant folk (og pollen). Og så ønsker en seg flest mulige dager uten sol, for da er det lettere å leve med allergien.

Men nå kommer snart båten på vannet og da drar vi lukt til sjøs, til det ytterste nakne skjær. Saltvann er fint for å åpne kanalene!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...