Gå til innhold

Hvor kaldt på fotballtribune? Eh...hjelp...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har altså aldri vært på fotballkamp, og aner ikke hvordan en er kledd eller hvor kaldt det er.

Imorgen er jeg invitert med på åpningskampen på nye Viking Stadion i Stavanger.

Fikk vite at vi skal være pent kledd, vi skal være på arrangement i vip-restauranten først.

Men det kan vel være kjølig når vi skal ut på tribunen? Da blir det vanskelig å kombinere med pene klær...kort skjørt, topp og --- varmedress?

Hjeeeelp? Hvordan pleier man å gjøre dette her?

Skrevet

I Oslo var det 15 plussgrader i dag. Da fryser man ikke. :oP

Er det skikkelig surt, tyr man til superundertøy på fotballkamp ;o)

Skrevet

Så nettopp værmeldinga, og det ser ut til å bli fint vær. Heldigvis.

Da trengs ihvertfall ikke varmedress ;)

(Superundertøy under finklær blir litt merkelig...kanskje jeg skal ha to antrekk for dagen? ;) )

Skrevet

Hva med en pen bukse og pen jakke. Skjønner ikke vitsen med å sitte å fryse. Man kan være fin uten å gå i kort skjørt. Alternativt kan du ha med deg skift.

Syns det ofte er kaldt på fotballkamp jeg da.

Gjest Vibekesen
Skrevet

Så nettopp værmeldinga, og det ser ut til å bli fint vær. Heldigvis.

Da trengs ihvertfall ikke varmedress ;)

(Superundertøy under finklær blir litt merkelig...kanskje jeg skal ha to antrekk for dagen? ;) )

Hei...

Strømpebukse i 20-30 denier burde holde mer enn nok under kort skjørt...finfint vær for tiden... :-)

Skrevet

Hva med en pen bukse og pen jakke. Skjønner ikke vitsen med å sitte å fryse. Man kan være fin uten å gå i kort skjørt. Alternativt kan du ha med deg skift.

Syns det ofte er kaldt på fotballkamp jeg da.

Vel, det ble strålende solvær. :)

Dessuten satt vi på varme, polstrete seter med gassvarme fra taket...så det var liten sjans for å fryse. :)

Skrevet

Dessuten satt vi på varme, polstrete seter med gassvarme fra taket...så det var liten sjans for å fryse. :)

Skrevet

Hei...

Strømpebukse i 20-30 denier burde holde mer enn nok under kort skjørt...finfint vær for tiden... :-)

Skrevet

Var det gøy ellers da? Tror jeg hadde kjedet vettet av meg på fotballkamp jeg altså :)

Men du er kanskje av dem som liker det? Bare nysgjerrig :-)

Skrevet

Var det gøy ellers da? Tror jeg hadde kjedet vettet av meg på fotballkamp jeg altså :)

Men du er kanskje av dem som liker det? Bare nysgjerrig :-)

Eh, for å være helt ærlig, shandy, så har jeg altså aldri vært på fotballkamp før. Fotball er ikke min greie...

Men så fikk jeg billett, da, og til åpningskampen på Viking Stadion også, så da tenkte jeg at hvis jeg først skulle på en fotballkamp, så må jo åpningskampen være en bra gang å gå (en gang må jo være den første, og jeg bør jo ha vært på en kamp før jeg sier altfor skråsikkert at fotball er kjedelig).

Oppsummert blir det vel omtrent sånn at det var helt grei å være der (en variasjon i hverdagen), men ikke noe megaspennende heller. Jeg kommer ikke til å ønske meg på flere kamper, for det var ikke så forferdelig moro at det gjør noe. Stemningen var kul, da, og pauseunderholdningen. Og så var det bra da de scora det ene målet. :)

Faktisk gikk tiden mye fortere enn jeg hadde regna med, så det var mer gøy å være der enn å se det på tv, men ikke så gøy at jeg vil se mange flere kamper.

Så jeg er nok ikke noe fotballfrelst, nei.

Men, Kjartan sang jo der, da:)

Skrevet

Eh, for å være helt ærlig, shandy, så har jeg altså aldri vært på fotballkamp før. Fotball er ikke min greie...

Men så fikk jeg billett, da, og til åpningskampen på Viking Stadion også, så da tenkte jeg at hvis jeg først skulle på en fotballkamp, så må jo åpningskampen være en bra gang å gå (en gang må jo være den første, og jeg bør jo ha vært på en kamp før jeg sier altfor skråsikkert at fotball er kjedelig).

Oppsummert blir det vel omtrent sånn at det var helt grei å være der (en variasjon i hverdagen), men ikke noe megaspennende heller. Jeg kommer ikke til å ønske meg på flere kamper, for det var ikke så forferdelig moro at det gjør noe. Stemningen var kul, da, og pauseunderholdningen. Og så var det bra da de scora det ene målet. :)

Faktisk gikk tiden mye fortere enn jeg hadde regna med, så det var mer gøy å være der enn å se det på tv, men ikke så gøy at jeg vil se mange flere kamper.

Så jeg er nok ikke noe fotballfrelst, nei.

Men, Kjartan sang jo der, da:)

Flirer, herlig svar :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...