fresja Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 På min selvangivelse står det: Alle som har fått selvagivelse, må levere! Er det noen som er fritatt fra å levere? Jeg tenker da på personer over en viss alder, de som har nesten bare minstepensjon f.eks? Har de i såfall fått tilsendt et endelig skatteutkast istedet for selvangivelse? Mamma sier at hun skal ikke levere selvangivelse i år. Hun har minstepensjon + litt statspensjon etter pappa (som heller ikke hadde fullt opptjent statspensjon). De siste årene har en slektning korrigert veldig mye på selvangivelsen hennes hvert år, men i år er den visst ok. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Tanten min sier det samme. Og hun er ikke minstepensjonist og betaler masse skatt. 0 Siter
KaVa Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Alle må levere, eller de må søke om fritak, såvidt jeg skjønner det. Dersom den ferdig utfyllte selvangivelsen er OK, er det bare å signere den og slippe den i postkassa på ligningskontoret! 0 Siter
Soria Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Jeg har hørt flere har sagt at de har fått brev som sier at de ikke må levere. Aner ikke hvorfor. Selv er jeg uføretrygdet og leverer alltid uten endringer og jeg må i hvert fall levere. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Har aldri hørt om noen som slipper å levere. 0 Siter
fresja Skrevet 30. april 2004 Forfatter Skrevet 30. april 2004 Har aldri hørt om noen som slipper å levere. Før da vi skrev selvangivelsen selv var det noen minstepensjonister som slapp levere. Takk for svar alle! 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Den må da vel leveres likevel?? Og nå er det kun ett minutt igjen!!! 0 Siter
mettewa Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Min farmor sa det samme. Noe jeg betvilte sterkt. Helt til jeg leste skatteutkastet hennes. Den er ferdig, og trenger ikke leveres. Hun er pensjonist, men jobber ganske mye likevel. Mulig det har noe med alderen og gjøre, hun er 79. 0 Siter
fresja Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Skrevet 1. mai 2004 Min farmor sa det samme. Noe jeg betvilte sterkt. Helt til jeg leste skatteutkastet hennes. Den er ferdig, og trenger ikke leveres. Hun er pensjonist, men jobber ganske mye likevel. Mulig det har noe med alderen og gjøre, hun er 79. Da er det nok sånn, for min mor er nesten like gammel. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Da er det nok sånn, for min mor er nesten like gammel. Tanta mi også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.