Gjest selje Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Nå går jeg med mannen min for å møte den yngste dattera vår med kjæreste og venninner på Youngstorget. Gratulerer med den organiserte arbeiderbevegelsens dag - den som bør takkes og æres for at vi har svært mange av godene: åttetimersdagen, ferie med feriepenger osv i det uendelige. Alt det høyresiden kjempet iherdig mot. God 1. mai! Jeg gleder meg til å stå med dem jeg er mest glad i her i livet, i sola på Youngstorget, og høre ekkoet gjalle når talerne taler... Og Kampen Janitsjar spille Internasjonalen. Og ta en eller flere øl på Hr. Nilsen etterpå. Yess. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Husk å få med parolene da, «død over jødene», «ja til terror som legitim politisk uttrykksform» og «Norge ut av NATO», osv. osv. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Gratulerer med dagen, du også. Jeg skulle gjerne vært på Youngtorget i dag jeg også. 0 Siter
Sør Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Husk å få med parolene da, «død over jødene», «ja til terror som legitim politisk uttrykksform» og «Norge ut av NATO», osv. osv. Du skriver: "«død over jødene»," Jeg ser du går i tog med nazistene... Tragisk. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Du skriver: "«død over jødene»," Jeg ser du går i tog med nazistene... Tragisk. Jeg beskriver bare de parolene du flaggbærer frem på DOL. Raseriet ditt viser med all tydelighet at jeg treffer ømme punkter. Husk å hilse når du møter deg selv i døra. 0 Siter
Sør Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Jeg beskriver bare de parolene du flaggbærer frem på DOL. Raseriet ditt viser med all tydelighet at jeg treffer ømme punkter. Husk å hilse når du møter deg selv i døra. Du forfekter jødehat og annen fremmedfientlighet! 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Du forfekter jødehat og annen fremmedfientlighet! Jeg avslører bare jødehatet ditt, og derfor har du også sluttet å diskutere. Om du noensinne har gjort det. 0 Siter
Sør Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Jeg avslører bare jødehatet ditt, og derfor har du også sluttet å diskutere. Om du noensinne har gjort det. "Beklager", men den eneste som forfekter jødehat og fremmedfientlighet her er DEG! 0 Siter
Gjest Lindström Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Det latterlige og meningsløse innlegget fra Mr Kahn overser vi, og ønsker hverandre en trivelig 1. mai! 0 Siter
Gemini Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Gratulerer med dagen, du også. Jeg skulle gjerne vært på Youngtorget i dag jeg også. Hvorfor er du ikke det da? 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Hvorfor er du ikke det da? jeg var der men kom aldri helt bort til torget ) Det blir litt for mye folk for meg 0 Siter
Gemini Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 jeg var der men kom aldri helt bort til torget ) Det blir litt for mye folk for meg Neste år får du dra bort dit litt tidligere på dagen, kanskje det går bedre? 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Neste år får du dra bort dit litt tidligere på dagen, kanskje det går bedre? Egentlig har jeg overlatt hele 1.maifeiringa til datteren min men siden hun er russ i år ble det russefeiring isteden. Jeg har sikkert 30 1.mai tog bak meg, så jeg har vel egentlig gjort mitt. Men jeg kan fremdeles synge Internasjonalen ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.