Gjest Oj sann Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Selvsagt glemte jeg at 1. mai betyr stengte butikker, men er dette litt valgfritt? Er det butikker i Oslo åpne i dag (ikke bare matbutikker)? 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Tror ikke det er matbutikken åpne idag heller. Det eneste som er åpent er kiosker og bensinstasjoner og sånt, som gjerne har åpent hver eneste dag uansett. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Nå har ikke jeg vært ute enda men jeg regner med at noen er åpne i hvert fall 0 Siter
Lurveline Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Ja jeg fikk et lite sjokk jeg også.Hadde planlagt butikkrunder i dag,klippe hår,kjøpe nytt treningstøy,hente pakker på posten ++. Sto opp tidlig til at det er en lørdag,tenkte å være ute i god tid i dag. MEN,fikk rare blikk under frokosten i morges. "Butikken?! Den er da stengt 1.mai! Vet du ikke det?!" Ehh... nå vet jeg jo det da,men hadde glemt det for en liten stund. ERGERLIG HMPF!!... 0 Siter
Gjest Oj sann Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Ja jeg fikk et lite sjokk jeg også.Hadde planlagt butikkrunder i dag,klippe hår,kjøpe nytt treningstøy,hente pakker på posten ++. Sto opp tidlig til at det er en lørdag,tenkte å være ute i god tid i dag. MEN,fikk rare blikk under frokosten i morges. "Butikken?! Den er da stengt 1.mai! Vet du ikke det?!" Ehh... nå vet jeg jo det da,men hadde glemt det for en liten stund. ERGERLIG HMPF!!... Jepp, her var det også shopping på menyen.... :-( 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Ja jeg fikk et lite sjokk jeg også.Hadde planlagt butikkrunder i dag,klippe hår,kjøpe nytt treningstøy,hente pakker på posten ++. Sto opp tidlig til at det er en lørdag,tenkte å være ute i god tid i dag. MEN,fikk rare blikk under frokosten i morges. "Butikken?! Den er da stengt 1.mai! Vet du ikke det?!" Ehh... nå vet jeg jo det da,men hadde glemt det for en liten stund. ERGERLIG HMPF!!... Se positivt på det. Der sparte du de pengene!! 0 Siter
Gemini Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Hagesentre kan være åpne idag (de har vanligvis åpent på søndager også). 0 Siter
Lucretia Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Kanskje Bunnpris har åpent.. noen bunnpris butikker har jo søndagsåpent (det er ikke alle da.. Men jeg vet iallefall om noen som har det) 0 Siter
Lurveline Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Se positivt på det. Der sparte du de pengene!! Nei jeg gjør nok ikke det ser du.Må nok handle til uka istedet. Handler bare ting jeg trenger har ikke råd til impulskjøp nei.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.