Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man handle blåresept medisin på apoteket, og få regning på det????

jeg har fått resept av legen min, men får ikke lønn før den 15., og jeg trenger medisinen.

Egenandelskortet er ikke fullt, og medinsinen koster meg over 1000 kroner....noe jeg ikke kan betale akkurat nå.....sukk.

Bente831365380491
Skrevet

Du får spørre dem. Det kan jo hende....

Gjest ChiengMai
Skrevet

Trodde grensa for egenandel var på 440 kroner?

Skrevet

Det er mulig å få det på regning. Hvis man handler mye så kan man få tilsendt regninga en gang i mnd. Jeg har en venninne som gjør det men hun har apotekregninger på 7000 kr i mnd Jeg har aldri prøvd

Skrevet

Trodde grensa for egenandel var på 440 kroner?

Den ligger på omtrent 1500,- for 2004.:o)

Skrevet

Maks egenandel på én resept er ca 400 kr.

Med vennlig hilsen

Gjest Grumpy
Skrevet

Den ligger på omtrent 1500,- for 2004.:o)

Det er egenandelstaket for hele ÅRET ja. Per resept er det vel 440.- (var 400 i fjor)

Skrevet

Det er egenandelstaket for hele ÅRET ja. Per resept er det vel 440.- (var 400 i fjor)

Hmmmm...betyr det at om det på resepten står diverse medisiner så skal totalen likevel ikke overstige 440 kroner?????

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hmmmm...betyr det at om det på resepten står diverse medisiner så skal totalen likevel ikke overstige 440 kroner?????

Så lenge det er samme resept, så ja.

Jeg har pleid å ha spisser og insulinpenner på to resepter, har likevel betalt en egenandel.

Skrevet

For 2004,står det ja.:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...