Gå til innhold

Hva tjener man i timen i butikk ?

Anbefalte innlegg

Bente831365380491
Skrevet

Det spørs litt på utdannelse og ansennitet. Og kanskje litt hvordan butikk det er???

Jeg har hvertfall ca 105 på obs. Men da er jeg ferdig med videregående (øker 3 kr timen når man leverer vitnemål), og jeg er organisert!. Har jobbet i 3 år. Startet på 91,65 kr.

Men så kommer det tillegg for ubekvem arbeidstid i tillegg, hvis du enten jobber 12 timer pr uke, eller 24 timer på 2 uker (varierer litt fra plass til plass). Det er 21 pr time etter klokka 18 på hverdager. 42 etter 21. På lørdager er det 42 etter klokken 13, og 84 etter klokken 16.

Gjest @rebecca@
Skrevet

Det spørs litt på utdannelse og ansennitet. Og kanskje litt hvordan butikk det er???

Jeg har hvertfall ca 105 på obs. Men da er jeg ferdig med videregående (øker 3 kr timen når man leverer vitnemål), og jeg er organisert!. Har jobbet i 3 år. Startet på 91,65 kr.

Men så kommer det tillegg for ubekvem arbeidstid i tillegg, hvis du enten jobber 12 timer pr uke, eller 24 timer på 2 uker (varierer litt fra plass til plass). Det er 21 pr time etter klokka 18 på hverdager. 42 etter 21. På lørdager er det 42 etter klokken 13, og 84 etter klokken 16.

takk for svar :)

Jeg tjener 117 kr timen og har ingen utdanning....

Bente831365380491
Skrevet

takk for svar :)

Jeg tjener 117 kr timen og har ingen utdanning....

Alder da? Hvilken butikk er det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...