Gå til innhold

Sitter her alene

Anbefalte innlegg

Gjest bebba
Skrevet

Har hatt et forhold i noen uker og nå er det slutt. Sitter alene i kveld, og er så utrolig ensom. Går og håper at han sender en melding, samtidig som jeg vet at han ikke gjør det og det er best slik. Kan voksne damer virkelig være så barnslige. Hva gjør dere i slike situasjoner?

Gjest dimi
Skrevet

Har ingen erfaring på området, men; gjør noe for deg selv. Et oljebad, fotbad, peeling, lakke tånegler, ta en hårkur etc - humøret blir straks bedre :)

Skrevet

Håper du føler deg bedre snart. Hva med å ringe en venn/venninne og foreslå en tur på byen, eller lignende?

*klem*

PS: hvis det hjelper, kan du alltid skrive noe slemt til meg! Vi har jo lange tradisjoner vi skal ta vare på! ;-)

Gjest bebba
Skrevet

Håper du føler deg bedre snart. Hva med å ringe en venn/venninne og foreslå en tur på byen, eller lignende?

*klem*

PS: hvis det hjelper, kan du alltid skrive noe slemt til meg! Vi har jo lange tradisjoner vi skal ta vare på! ;-)

Har ingen venner å gå ut med i kveld, og det er vel noe av problemet. Har holdt på i dag med å male sluttstrøkene på møblene på verandaen og prøver nå å vaske møkka vekk fra verandagulvet og få alt i stand. Jeg har ikke problemer med å finne på noe, men problemer med tankene mine. Vet ikke helt hva jeg skal skrive stygt til deg, har ikke fantasi til å terge deg engang.

Skrevet

Har ingen venner å gå ut med i kveld, og det er vel noe av problemet. Har holdt på i dag med å male sluttstrøkene på møblene på verandaen og prøver nå å vaske møkka vekk fra verandagulvet og få alt i stand. Jeg har ikke problemer med å finne på noe, men problemer med tankene mine. Vet ikke helt hva jeg skal skrive stygt til deg, har ikke fantasi til å terge deg engang.

Sette på noe passende musikk? Åpne en flaske rødvin, og gi deg selv lov til å "synes synd på deg selv" (med god samvittighet), med litt melankoli.

Være glad for at du fremdeles føler noe, fordi det beviser at Livet ikke er irrelevant for deg.

*klem*

Skrevet

Man trenger ikke fantasi for å terge Sør. Det er bare å skrive noe om feks muslimer, så er du igang:-)

Skrevet

Man trenger ikke fantasi for å terge Sør. Det er bare å skrive noe om feks muslimer, så er du igang:-)

*glis*

Med vennlig hilsen

Gjest bebba
Skrevet

Sette på noe passende musikk? Åpne en flaske rødvin, og gi deg selv lov til å "synes synd på deg selv" (med god samvittighet), med litt melankoli.

Være glad for at du fremdeles føler noe, fordi det beviser at Livet ikke er irrelevant for deg.

*klem*

Jeg har gjort alt dette, dvs. jeg tok vinglass midt på dagen fra en vinkartong. Vært på 1. mai feiring i området tidligere i dag. Ringt min mor og nå hører jeg musikk ut på verandaen når jeg rydder. Er nesten ferdig og skal snart se på film på TV og synes ordentlig synd på meg selv. At jeg har følelser er ingen tvil og det er jeg glad for.

Gjest bebba
Skrevet

Hva hvis jeg forteller han at jeg savner en hindu med en annen hudfarge enn meg? Eller en nordlending med rød nese?

Skrevet

Hva hvis jeg forteller han at jeg savner en hindu med en annen hudfarge enn meg? Eller en nordlending med rød nese?

Jøss, du har jo fantasi! :-)

Gjest bebba
Skrevet

Jøss, du har jo fantasi! :-)

Han kan ikke være begge deler, men den ene beskrivelsen kan passe:)

Skrevet

Voksne damer har det enda verre enn fjortisene Det er jo like vondt når forhold skjærer seg og kanskje har vi gitt mer også enn ungdommen gjør.

Sorry bebba, jeg kan ikke hjelpe deg men blir forferdelig lei meg på dine vegne.

Klem

Gjest bebba
Skrevet

Voksne damer har det enda verre enn fjortisene Det er jo like vondt når forhold skjærer seg og kanskje har vi gitt mer også enn ungdommen gjør.

Sorry bebba, jeg kan ikke hjelpe deg men blir forferdelig lei meg på dine vegne.

Klem

Vi har også en annen bakgrunn, og en annen forventning til livet enn fjortisene har. Vi har mere erfaring og opplever glede og smerte på en annen måte.

Det er nok hjelp for meg at jeg får svar.

Gjest Rusle
Skrevet

Har ikke vært i situasjonen siden jeg var 20. Da gikk jeg ut og festet mens jeg forbannet fyren.

Prøv å gjøre det du liker best, uansett hva det er ;-) Skjem deg selv bort!

Skrevet

Vi voksne damer blir jo som tenåringer når vi er forelsket og blir dumpet... så om det er vi som er fjortiser eller om reaksjonen forblir den samme er vel to av samme ting:)

Gå ut og ha det gøy, han fortjente deg sikkert ikke allikavell, du er for god for ham uansett:)

Skrevet

Det hjelper å vaske og rydde i huset og hage, det fungerer litt psykisk også vet du. Da kvitter du deg med skiten, og får det pent og fint rundt deg, og ikke minst du har noe å henge fingrene i.

Gå en tur på søndag.

Det var kanskje like greit at du ikke gikk ut i går - da hadde du nok hatt det litt verre i dag, en tenker ofte litt destruktivt dagen derpå.

Lykke til!

Gjest uten signatur
Skrevet

Vi har også en annen bakgrunn, og en annen forventning til livet enn fjortisene har. Vi har mere erfaring og opplever glede og smerte på en annen måte.

Det er nok hjelp for meg at jeg får svar.

Det hjelper gjerne å drikke litt vin og kanskje grine litt sammen med ei venninne, mens du får ut av deg frustrajonene rundt bruddet.

Ellers er det mye bedre å være sammen med folk ute, på kafe eller ved å gå en tur, enn å sitte hjemme alene og deppe.

Gjest uten signatur
Skrevet

Jeg har gjort alt dette, dvs. jeg tok vinglass midt på dagen fra en vinkartong. Vært på 1. mai feiring i området tidligere i dag. Ringt min mor og nå hører jeg musikk ut på verandaen når jeg rydder. Er nesten ferdig og skal snart se på film på TV og synes ordentlig synd på meg selv. At jeg har følelser er ingen tvil og det er jeg glad for.

Da er du på rett vei da. Så går tiden og så blir alt bere dag for dag!

Slikt er alltid vondt med en gang. Sikkert verre som førtis enn fjortis, siden vi over førti ikke uten videre kan regne med at det venter en ny kjæreste rundt neste sving.

Gjest bebba
Skrevet

Det hjelper å vaske og rydde i huset og hage, det fungerer litt psykisk også vet du. Da kvitter du deg med skiten, og får det pent og fint rundt deg, og ikke minst du har noe å henge fingrene i.

Gå en tur på søndag.

Det var kanskje like greit at du ikke gikk ut i går - da hadde du nok hatt det litt verre i dag, en tenker ofte litt destruktivt dagen derpå.

Lykke til!

Ja det var helt greit å ikke gå ut. Jeg har det fint i dag, forbereder en god middag i anledning min datters bursdag.

Gjest bebba
Skrevet

Da er du på rett vei da. Så går tiden og så blir alt bere dag for dag!

Slikt er alltid vondt med en gang. Sikkert verre som førtis enn fjortis, siden vi over førti ikke uten videre kan regne med at det venter en ny kjæreste rundt neste sving.

Jeg har det egentlig greit nå, selvom jeg fremdeles følger litt vel mye med mobiltlf. Forbereder en ordentlig god middag i kveld, og jeg er en god kokk. Det var egentlig den første alene lørdagskvelden igjen og natta som var vanskeligst. Kjærester venter ikke rundt neste sving:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...