Gå til innhold

Mitt skattekammer

Anbefalte innlegg

Gjest bebba
Skrevet

Noen som kjenner en bruktbutikk i Oslo med det navnet, og i tilfelle hvor ligger den?

Skrevet

trondheimsveien 12. tror jeg. eller 10. Husker ikke.

Skrevet

trondheimsveien 12. tror jeg. eller 10. Husker ikke.

hvis det sa deg noe... med gatenavn. eller trenger du nærmere forklaring?

Gjest mor i juni
Skrevet

Den ligger i Trondheimsveien 10, buss 31 og 32 går rett forbi, det gjør også trikk 15 og 17. Husker ikke hvilket stopp du må gå av på, tror det er det stoppet etter BI..

Gjest bebba
Skrevet

hvis det sa deg noe... med gatenavn. eller trenger du nærmere forklaring?

Ja det er nok. Vet du om det er parkeringsmuligheter der? Dette er vel nederst i Trondheimsveien.

Skrevet

Ja det er nok. Vet du om det er parkeringsmuligheter der? Dette er vel nederst i Trondheimsveien.

Nederst i trondheimsveien ja. Nei jeg vet ikke om det er parkeringsmuligheter der, desverre. Kjører ikke bil selv så trenger ikke tenke på slikt

Skrevet

Det var hovedattraksjonen i shoppingkategorien da jeg besøkte Oslo før jeg flyttet hit for 8 år siden.

Mye spennende, bl.a brukte skinnjakker fra 70-tallet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...