Gjest festløven Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Jeg har nå tre uker til jeg skal på en veldig viktig selskap... Merker at huden er veldig fet for tiden med mange små nupper. I tillegg har jeg litt poser under øynene og linjer i pannen. Hvordan får jeg bort dette? Skal begynne å drikke mye vann og spise grønnsaker. Noen andre supre tips? 0 Siter
Lucretia Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Vet ikke hvor effektivt det er, men du kan jo prøve ansiktsmasker og agurker på øynene 0 Siter
Elis31 Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Leste i Shape-up at utrenskningskurer skulle hjelpe på huden. Slike som Bio-drain f.eks. 0 Siter
Gjest festløven Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 I et veldig viktig selskap mener jeg.... Dum skrivefeil;-) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 badstue? 1-2.ganger i uka? Renser opp! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 badstue? 1-2.ganger i uka? Renser opp! Hjelper kanskje mot huden, men håret kan interessant Jeg ser ut som en løve etter badstu. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Hjelper kanskje mot huden, men håret kan interessant Jeg ser ut som en løve etter badstu. Løver er barske. Men du er kanskje dame og ville da vært løvinne 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Løver er barske. Men du er kanskje dame og ville da vært løvinne Hehe, ville vært løvinne ja. Har funnet ut at håret mitt blir rart etter badstu uansett hva jeg gjør. Greit med hårstrikk.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.