Gjest kanskje på druen Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Har du en god oppskrift på den drinken? Har så lyst på, men har ikke alle avanserte ingredienser som står på nettet, så alle forslag mottas med takk Eller gjerne noe annet forfriskende!! 0 Siter
Prozak Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Det er da ingen "avanserte" ingredienser i en Margarita? 3,5cl. Tequila, 1,5cl Cointreau eller Tripple Sec, 1cl frisk limejuice, Shakes og siles over i et avkjølt coctailglass med saltkant. Evt. garnityr: limeskive. Dette er slik en Margarita skal lages. Alle andre oppskrifter er feil. ".........................." 0 Siter
Lucretia Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Ser du allerede har fått Margherita oppskrift, men siden du ba om noe annet forfriskende tenkte jeg å tipse om Daiquiri som jeg syns er en veldig god drink og er lett å lage. 4 cl rom 1 lime 2 teskjeer sukker Rist alt dette i en shaker med isbiter, og sil opp i et cocktailglass! Finnes forsåvidt mange varianter av Daiquiri. Bare spør om du vil ha flere oppskrifter (jeg har drink-mikse-bok) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.