Gå til innhold

Det forandrer sagen, sa mannen da han sagde i en spiker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser altså ut til at Willochs ku-vending i Midtøstenspørsmålet har en naturlig forklaring after all; dattera hans er sammen med en av Allahs vernepliktige, en «vaske-ekte palestiner».

Og nå er han nede i Arafat-land og smisker for morderpakket sammen med generalsekretæren i Flyktningerådet, Raymond Johansen.

Litt av ei samrøre.

Skrevet

Fikk du mye juling som liten??

Nah, jeg har aldri vært liten. Men nå må du legge deg, det er sent.

Skrevet

Hva er det som får deg til å skrive innlegg etter innlegg med åpenbart jødehat?

Ikke engang du tror at det du skriver fremstiller Israel eller "Israels sak" i et positivt lys.

Skrevet

Hva er det som får deg til å skrive innlegg etter innlegg med åpenbart jødehat?

Ikke engang du tror at det du skriver fremstiller Israel eller "Israels sak" i et positivt lys.

Hele fem -5- svar fra sør på morran, og jeg vet nøyaktig hva som står der. Som valig begynner det så her:

«-Hva er det som får deg til å skrive innlegg etter innlegg med åpenbart jødehat?»

La meg bare spørre enhver som måtte lese dette; er slikt egentlig verd å kommentere, langt mindre bygge en debatt på?

«-Ikke engang du tror at det du skriver fremstiller Israel eller "Israels sak" i et positivt lys.»

For en som setter Israels sak i hermetegn, beskylder meg for å spre jødehat og atpåtil skal fortelle meg hva jeg tror eller ikke tror på...nah, du har tapt før du har begynt, mr sør.

Kan det være noe poeng i å åpne de fire andre «svarene» dine, mon tro?

Skrevet

Hele fem -5- svar fra sør på morran, og jeg vet nøyaktig hva som står der. Som valig begynner det så her:

«-Hva er det som får deg til å skrive innlegg etter innlegg med åpenbart jødehat?»

La meg bare spørre enhver som måtte lese dette; er slikt egentlig verd å kommentere, langt mindre bygge en debatt på?

«-Ikke engang du tror at det du skriver fremstiller Israel eller "Israels sak" i et positivt lys.»

For en som setter Israels sak i hermetegn, beskylder meg for å spre jødehat og atpåtil skal fortelle meg hva jeg tror eller ikke tror på...nah, du har tapt før du har begynt, mr sør.

Å forfekte internasjonal terrorisme (slik du gjør ved din støtte til utenomrettslige henrettelser) og din oppfordring til bombing av byer er selvsagt ikke noe som gagner Israel.

Skrevet

Sør har gjennom flere innlegg støttet opp under terrorisme og jødehat..ikke direkte, men gjennom å etablere forklaringsmodeller som rettferdiggjør slikt. Dette er ganske åpenbart for de fleste.

Nå prøver han en latterlig, gymnasial diskusjonteknikk gjennom å beskylde andre for synspunkter han i årevis selv har hevdet på dol.

Det er morsomt å observere slikt blant voksne folk.

Skrevet

Sør har gjennom flere innlegg støttet opp under terrorisme og jødehat..ikke direkte, men gjennom å etablere forklaringsmodeller som rettferdiggjør slikt. Dette er ganske åpenbart for de fleste.

Nå prøver han en latterlig, gymnasial diskusjonteknikk gjennom å beskylde andre for synspunkter han i årevis selv har hevdet på dol.

Finn gjerne et eksempel på min påståtte støtte for terrorisme og/eller jødehat.

Ikke det?

Ikke ett eneste ett?

Jeg har ingen problemer med å finne eksempler fra deg som viser støtte for internasjonal terrorisme, som utenomrettslige henrettelser.

Skrevet

Å forfekte internasjonal terrorisme (slik du gjør ved din støtte til utenomrettslige henrettelser) og din oppfordring til bombing av byer er selvsagt ikke noe som gagner Israel.

Iflg. den marxistiske analysen er det INGENTING som gagner Israel.

Skrevet

Iflg. den marxistiske analysen er det INGENTING som gagner Israel.

Du skriver. "Iflg. den marxistiske analysen"

Og der kjørte du i grøften igjen. Som vanlig.

Skrevet

Jah, sør har lenge forsøkt å få meg ut av likevekt med disse infantile personangrepene. Dermed kan han få enda en tråd med sør i midten.

Webmaster må jo elske dette tullingen.

Skrevet

Jah, sør har lenge forsøkt å få meg ut av likevekt med disse infantile personangrepene. Dermed kan han få enda en tråd med sør i midten.

Webmaster må jo elske dette tullingen.

Igjen diskuterer du "Sør".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...