Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har noen spørsmål iforhold til vår hentereise til Thailand.

1. Er det noen papirer eller rapporter jeg skal ha med dit?

2. Vet jo at vi skal kle oss pent på de formelle møtene i Bangkok, men hva er riktig ved møter med fostermor og i de andre anledningene? vanlige ferieklær eller er det viktig at vi følger de kulturelle reglene der nede?

3. Hva har dere gjort med mat når dere kommer tilbake? Vi har en liten diskusjon ang om vi skal lage mye porsjonspakninger å ha i fryseren for enkelthets skyld eller ikke. Jeg mener at det kanskje ikke er så lurt da vi enda ikke vet hva han vil like. Han er 18mnd når vi kommer hjem - jeg tar gjerne imot tips!

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145412-flere-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ang. dokumenter/papirer kan jeg bare svare for oss selv (2000) og vi måtte ikke ha med noe.

Ang. klær trenger man overhodet ikke være stivpyntet i retten. Helt vanlig sommerkjole samt bukse, skjorte er ok. (som eks.)

For besøk i fosterhjemmet bør dere kle dere i vanlige, komfortable sommerklær. Dog er det visse untak! Jeg ville nok ikke stilt i de snaueste shortsene eller de mest utringede/bare overdelene. Thailenderne generelt har et annet forhold til bare skuldre osv. - det gjelder å vise respekt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...