Gå til innhold

svetter for ingenting, trenger råd

Anbefalte innlegg

Gjest trenger hjelp fra dere

hei jeg er en jente på 17år, som for en liten stund siden plutselig begynte å svette mer enn vanlig.

det skal ingenting for at jeg svetter, det er så herslig. enten kald svetter jeg eller så er det det motsatte.

noen gode tips til deodoranter. har apoteket noen brae merker?

jeg har svetteringer under armene for ofte, og noen pluss grader ute nå på denne tiden får meg til å bli klam..

huff..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145456-svetter-for-ingenting-trenger-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bæbbu

alliminiumsklorid er det eneste som funker skikkelig! Hadde akkurat samme problem før, men kjøpte meg en alluminiumsklorid-deodorant på apoteket, og jeg svetter ikke lenger! Det føles behagelig, og lukter flott. Det påføres sånn 1-2 ganger i uka. Du sover med det om natta, og vasker det av om morgenen. 0 svette, 0 svetteringer, 0 lukt, bare velbehag for både deg og dine medmennesker!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...