Gå til innhold

Hvor finner jeg Kina rykter???

Anbefalte innlegg

Gjest På vei til å bli smågal...

Begynner å bli bra desperat nå og lurer på hvor ryktene finnes ute på nettet? Er i September gruppen og lurer på når telefonen kan forventes å kommme..... Noen referer til info fra USA sider, men hvor finnes de og må man være medlem for å se hva som skrives?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145529-hvor-finner-jeg-kina-rykter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hunan-mor

Du må være medlem av de amerikanske sidene - det holder med en enkel forspørsel. Men jeg tipper det er for sent å bli medlem på september-siden- og kanskje også oktober-siden. Det er imidlertid flere her på DOL som er medlemmer og som kan videreformidle rykter. Her er det siste jeg har lest:

Hele september og ca halve oktober har fått tildelinger i USA. Høyst sansynlig skjer det samme i Norge. Disse tildelingene kan komme i dag eller om en uke. Tidspunktet avhenger av hvor lang tid det tar for foreningene å få oversatt dokumentene fra kinesisk. De foreningene som bruker oversettere i Kina KAN bli forsinket pga 1.mai-ferien der borte, som varer ca en uke.

Lykke til med den siste ventetiden. Selv er vi i neste gruppe.

Skjønner at du er spent, vi fikk ei lita jente fra Anhui for kort tid siden og venter spendt på reise beskjed.

Nedenfor er linken til en side der du kan melde deg inn på en gruppe som passer til din DTC. Det tok et par dager fra vi sendte inn registreringsskjema til vi fikk logget oss på.

Du kan jo prøve, har ikke forstått det slik at det skal være for sent.

Vi var inne på siden daglig før vi fikk tildeling. Der kom det masse info

Lykke til :-)

http://www.chinaconnectiononline.com/DTCsites.htm

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...