Gå til innhold

Hvilke prøver må man ta ?

Anbefalte innlegg

Gjest nei, ikke nå

Kan noen være så snill og fortelle meg hvilke prøver man må ta før søknaden sendes til Kina ? Gjelder altså evt. blodprøver osv før søknaden sendes.

Jeg har nemlig noen års historie med bittelitt for høye leververdier, og vil gjerne vite det nå dersom det kan bli problemer med å bli godkjent i Kina. Jeg er helt frisk, har vært til UL av lever og sånn, men det hjelper kanskje ikke dersom Kina skal ha prøvesvar uten ytterlig forklaring.

Skikkelig pessimist nå !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145624-hvilke-pr%C3%B8ver-m%C3%A5-man-ta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest karmar

Vi måtte ta leverprøver, men det blir neppe noe problem.Et lite tips er å få legen til å skrive noen ord om hva som har vært gjort av utredning, at du er frisk osv. når du får første legeerklæring. Ellers kan det bli forsinkelser i BUFA.De kan og vil sannsynligvis be om utdypende legeerklæring hvis legen bare har fylt ut standardskjemaet.

Gjest nei, ikke nå

Vi måtte ta leverprøver, men det blir neppe noe problem.Et lite tips er å få legen til å skrive noen ord om hva som har vært gjort av utredning, at du er frisk osv. når du får første legeerklæring. Ellers kan det bli forsinkelser i BUFA.De kan og vil sannsynligvis be om utdypende legeerklæring hvis legen bare har fylt ut standardskjemaet.

Vet du, verken jeg eller legen tenkte på de leververidene i det hele tatt da jeg fikk legeattest som ble sendt til regionen. Verdiene har vært stabilt bittelitt for høye i mange år nå, og jeg har vært til all nødvendig utredning, og bruker ikke noen form for medisiner i denne forbindelse. Så derfor ble det ikke nevnt i legeattesten i det hele tatt.

Det bør vel gå bra, håper jeg !

Nå ble jeg litt forskrekket....... Mener du at vi skulle ha tatt alle disse prøvene ifbm legeerklæringene som skal sendes til SBF?

Det har ikke vi gjort........Får vi forsinkelser da?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...