Gå til innhold

Anbefalte innlegg

PGA. litt dårlig tid, limer jeg inn samme innlegg jeg netopp la ut på hjertevekst.

Lille gutt ble døpt i bunad og var staselig og flott.

-slang hodet bakover når han hadde fått vann på det og begynte og sprelle med beina. "hva var nå dette?" , tror nok han fikk veldig lyst til og komme seg hjem og få bada skikkelig.

Når dåpen var over, så sov han resten av gudstjenesten. Presten kommenterte at han ALLEREDE var begynt og sovne under prekenen, men sikkert ikke var den eneste. (di som ikke lo da, var di som sov og ikke hørte etter *knegg*)

Resten av dagen var helt fabelaktig og alt gikk som på skinner.

Vi hadde asiatisk mat. DVS: egentlig kinesisk, men Bulgogi måtte vi jo ha med:o)

Innbakt makrell lignende fisk (stor type husker ikke navnet) i filo deg.

Mandeldekte kylligfilleer

Stekt ris, nam nam

Svin i sur/søt saus

Noen nuddelretter og noen

grønnsaksretter.

Noe for en hver smak. Maten var forresten laget på kinesiske oppskrifter (og ikke sånn kinamat man får her i norge). Vi hadde innleid kokk og en servitør, men hadde det hjemme hos Pappan min. Deilig og slippe matlagingen og ikke minst oppvasken etterpå. Det var nok og styre med som det var, med dessertlaging, kakebaking, sølvpuss, dekking av bord Osv.

Til dessert hadde jeg laget fruktsalat.. Deilig med noe frisk etter så masse god mat

Vi ble tilslutt 24 voksene og 6 barn og 2 babyer (barn under 1år)

Klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145651-barned%C3%A5p-vel-overst%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes jo ut som enda en begivenhet å glede seg til!!

;o)

Ja, det er det. MEN du blir veldig sliten altså....

Vaske både før og etter, dekkbord, pusse sølv (det hadde vært MYE mindre sølvpuss om jeg hadde hatt det hjemme hos meg selv).

Men det er jo snart din tur, så disse erfaringene får du selv.

Klemmer fra

Ja, det er det. MEN du blir veldig sliten altså....

Vaske både før og etter, dekkbord, pusse sølv (det hadde vært MYE mindre sølvpuss om jeg hadde hatt det hjemme hos meg selv).

Men det er jo snart din tur, så disse erfaringene får du selv.

Klemmer fra

Kjære BMS :o))

Gratulerer såå masse med vel overstått dåp !!! Hørtes ut som om dere har hatt en strålende dag !! Gleder meg til å få se bilde av lillegutt i bunaden :o)))

Klem fra

Annonse

Kjære BMS :o))

Gratulerer såå masse med vel overstått dåp !!! Hørtes ut som om dere har hatt en strålende dag !! Gleder meg til å få se bilde av lillegutt i bunaden :o)))

Klem fra

Hei!!!

Ringte deg på tirsdag som var, jeg møtte nemlig Dok på Cafe, men flasketåke som jeg har om dagen, ringte jeg først etter at jeg skulle ha møtt DOK. Håper jeg er tilgitt?????

Skal vi møtes til uka? Jeg kan alle dager (tror jeg....)

Klemmer fra

Hei!!!

Ringte deg på tirsdag som var, jeg møtte nemlig Dok på Cafe, men flasketåke som jeg har om dagen, ringte jeg først etter at jeg skulle ha møtt DOK. Håper jeg er tilgitt?????

Skal vi møtes til uka? Jeg kan alle dager (tror jeg....)

Klemmer fra

Det går helt fint !!! Kan du ikke slå på tråden, så kan vi avtale....

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...