Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 For tida blir jeg veldig glad av å høre på *noterer og planlegger besøk i platebutikken imorgen* 0 Siter
Babette Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 *noterer og planlegger besøk i platebutikken imorgen* Det er ikke noe rart du blir sliten og lei hvis du må gå og drasse på kake, vin og eddik hele tida. Jeg ser for meg en lang, tung hale eller tre fulle bæreposer. 0 Siter
Gjest saint etienne Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 *noterer og planlegger besøk i platebutikken imorgen* En ting til, noe sier meg at vi tilhører samme generasjon - uten at det på noen måte garanterer for felles musikkksmak. Tiger Bay (den siste) går for 69 på Platekomapniet (på web)denne uka. Ellers liker jeg godt "Good Humour" Belle & Sebastian gjør meg også glad! 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Bare klag i vei, vi hører på og føler med deg. God bedring ) 0 Siter
Rubia Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Vet ikke hvilken oppmuntring du kunne ønske deg jeg, men... ønsker deg iallefall riktig god bedring Bruk tiden til å skikkelig pleie deg selv da...det har man jo som oftest ikke tid til ellers. Tvi,tvi engel... 0 Siter
Gjest insomnia000 Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 *sukk*.... takk. Anbefaling på en CD kanskje? Har spilt Norah Jones opp og ned og i mente.... Og jeg er sånn ellers rotfestet i 70-talls, nesten 60-talls (var v e l d i g tidlig ute med musikk, da, seff..) Men er åpen for nytt, bare ikke elektronisk surr. Janis Ian -Between the lines(fra 70- tallet)Må kanskje bestilles,men veldig behagelig. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Vet ikke hvilken oppmuntring du kunne ønske deg jeg, men... ønsker deg iallefall riktig god bedring Bruk tiden til å skikkelig pleie deg selv da...det har man jo som oftest ikke tid til ellers. Tvi,tvi engel... tusen takk rubia - jeg blir jo rent rørt her... 0 Siter
Gjest Nikkløs Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Trøst deg med at du har en sykdom som går over. Ikke alle har det. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Trøst deg med at du har en sykdom som går over. Ikke alle har det. Nei ikke alle har det. Kanskje ikke jeg heller 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.