Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Det som er fint er beliggenheten til sentrum, utsikten over sjøen, den småmaritime stemningen og å kunne sprade med gucchi-klær og svindyre solbriller :0)

Gucchi-klær? Er det en billig fake av GUCCI?

*S*

Skrevet

Gucchi-klær? Er det en billig fake av GUCCI?

*S*

jeg uttaler det "Gukki" for å irritere jeg - hehe - ingen som tør å rett på meg LOL

serendipity
Skrevet

Det som er fint er beliggenheten til sentrum, utsikten over sjøen, den småmaritime stemningen og å kunne sprade med gucchi-klær og svindyre solbriller :0)

Det siste var ironi formoder jeg...

Skrevet

Aker Brygge er helt pyton. Dyrt er det også. Dere skulle tatt dere en tur på Løkka i steden. Der er det billig og koselig hvis man ikke går på de hippe stedene da.

Skrevet

Aker Brygge er helt pyton. Dyrt er det også. Dere skulle tatt dere en tur på Løkka i steden. Der er det billig og koselig hvis man ikke går på de hippe stedene da.

Vi er rett som det er i Oslo - hvor er Løkka, da? og HVA er det?

serendipity
Skrevet

Der de sparker fotball ;-)

Skrevet

Du tar trikken mot øst og får av på legevakta. Og så følger du Thv.Meyersgate eller Markveien oppover og der er det masse butikker og puber og spisesteder som er billige.

Markveien er best nederst og så skråner du over Olaf Ryes Plass og går videre opp Thv.Meyersgate til Birkelund. Da har du fått med deg det som er :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

I går regnet det. Det er klart Aker Brygge suger stort i regnvær.

Men på andre dager, sommerdager, når solen står høyt og de 40-50 år gamle dressfikserte mennene er byttet ut med solbrune piker i miniskjørt, da er Aker Brygge noe tilnærmet himmelen.

For lite smaker som en øl på Lekter'n en vakker sommerdag.

Men det er, selvsagt, helt til regninga kommer.

Regninga kan tross alt ødelegge mang en solskinnsdag på Lekter'n, men når den kommer har uansett sola gått ned, og alkoholrusen gjør oss i humør til tross for det økonomiske bakruset vi vet vil komme når vi våkner opp.

Skrevet

I går regnet det. Det er klart Aker Brygge suger stort i regnvær.

Men på andre dager, sommerdager, når solen står høyt og de 40-50 år gamle dressfikserte mennene er byttet ut med solbrune piker i miniskjørt, da er Aker Brygge noe tilnærmet himmelen.

For lite smaker som en øl på Lekter'n en vakker sommerdag.

Men det er, selvsagt, helt til regninga kommer.

Regninga kan tross alt ødelegge mang en solskinnsdag på Lekter'n, men når den kommer har uansett sola gått ned, og alkoholrusen gjør oss i humør til tross for det økonomiske bakruset vi vet vil komme når vi våkner opp.

OSLO - NORGE - SCANDINAVIA -i GÅR mellom kl. 18.30 og 21.00 - - SOL og 22 grader varmt - ja det var et helvetes vær! :)

hvor var du da? hehe

ShitDiddelyDo
Skrevet

OSLO - NORGE - SCANDINAVIA -i GÅR mellom kl. 18.30 og 21.00 - - SOL og 22 grader varmt - ja det var et helvetes vær! :)

hvor var du da? hehe

Regnet det ikke i går? Jo, det gjorde det her. Men det var helvetes lummert, det har du rett i.

Jeg tror det regnet i hele går. Det er jeg i hvert fall nesten helt sikker på.

Kanskje det er en sånn lumsk sky over meg?

Skrevet

Regnet det ikke i går? Jo, det gjorde det her. Men det var helvetes lummert, det har du rett i.

Jeg tror det regnet i hele går. Det er jeg i hvert fall nesten helt sikker på.

Kanskje det er en sånn lumsk sky over meg?

*LOL* - ja, det tror jeg! syns jeg ser deg trave rundt...du får kikke opp noen ganger! .)

http://www.rlicorp.com/AnnualReport99/images/umbrella.jpg

Gjest Pricilla
Skrevet

hvor var du da? hehe

Det regner i hvert fall her i går kveld.. Vi lå hjemme og så på film pga drittvær - regna ikke hele tiden, men allikevel..

Dere gikk helt klart klipp av hele sjarmen på Aker Brygge.. Når dere trives best på Jafs så er det kanskje ikke så vanskleig å skjønne! ; ) hehe... Aker Brygge er kos på sommern når det er knall vær og det myldrer av lettkledde folk, kald pils og lett bris fra havet. Nydelig spør du meg! ; )Men dyrt ja, og ikke noen særlig bra butikker heller, men en del bra restauranter.

Gjest Pricilla
Skrevet

Synes ikke aker brygge er pyton, men Løkka er desidert MYE hyggligere, koslelige, blide folk som ikke er så "stive", bra steder å pilse, spise, en del å se på i gallerier osv. Fem minutter fra Akers elva (der det er koselig å gå) - mange bra butikker. Alt på ett sted, pol, klær, restauranter, postkontor, matbutikker .... Jeg STORKOSER meg på Løkka. : ) Er Grunerløkka-dagene i helgen.. Da skla du vel ut og titte? Synes det er så koselig stemning - bare håper på at været holder da.

Skrevet

Synes ikke aker brygge er pyton, men Løkka er desidert MYE hyggligere, koslelige, blide folk som ikke er så "stive", bra steder å pilse, spise, en del å se på i gallerier osv. Fem minutter fra Akers elva (der det er koselig å gå) - mange bra butikker. Alt på ett sted, pol, klær, restauranter, postkontor, matbutikker .... Jeg STORKOSER meg på Løkka. : ) Er Grunerløkka-dagene i helgen.. Da skla du vel ut og titte? Synes det er så koselig stemning - bare håper på at været holder da.

Det er ut som det blir regn. Det er kjedelig da.

Skrevet

Aker brygge er da bra! Går alltid der og spiser når vi er i Oslo. Ser på båtene, folkene og sjøen og nyter deilig mat.

Kjøpesenteret er bra, masse snadderbutikker der. Gemalen sniker seg alltid inn på Gant-sjappa og kommer ut med varmt VISA. Hehe

Skrevet

Det regner i hvert fall her i går kveld.. Vi lå hjemme og så på film pga drittvær - regna ikke hele tiden, men allikevel..

Dere gikk helt klart klipp av hele sjarmen på Aker Brygge.. Når dere trives best på Jafs så er det kanskje ikke så vanskleig å skjønne! ; ) hehe... Aker Brygge er kos på sommern når det er knall vær og det myldrer av lettkledde folk, kald pils og lett bris fra havet. Nydelig spør du meg! ; )Men dyrt ja, og ikke noen særlig bra butikker heller, men en del bra restauranter.

Jeg må skyte inn at det var min 12 år gammel datter som falt for JAFS :) Hun likte ikke å sitte der hvor folk drakk øl....) (det gjør jeg) hehe

laguna1365380434
Skrevet

Enig. Akerbrygge er både oppskrytt, harry, og uforholdsmessig dyrt..

Mange andre steder i Oslo som en får mer ut av, både opplevelsesmessig og økonomisk.

:-)

Gjest mor i juni
Skrevet

Hyggeligere på Solsiden, som navnet sier så er det til og med sol der utover kvelden :-)

Ølprisene er også hyggeligere, men det spørs hvordan det går nå de skal bygge ut der nede.

Men den ene kiosken på Aker Brygge har byens beste Soft-is - dét skal de ha!

Gjest mor i juni
Skrevet

Grünerløkka vettu. :-)

Gjest Rusle
Skrevet

Hyggeligere på Solsiden, som navnet sier så er det til og med sol der utover kvelden :-)

Ølprisene er også hyggeligere, men det spørs hvordan det går nå de skal bygge ut der nede.

Men den ene kiosken på Aker Brygge har byens beste Soft-is - dét skal de ha!

Ja, det begynner å bli vel mye der nå. Men ellers er det 100 ganger koseligere enn Aker Brygge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...