Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kan noen tipse meg om størrelser til gutter i Kina.Vår er 1 1/2 år! Vet det ikke er så mange der ute! Tar imot alle tips evnt. hvordan barn fra andre land har vært i størrelser i den alderen!Jentene er jo litt mindre gjerne i kina, tenker at guttene også er det?

Ser slik ut må mål vi har fått! På forhånd takk...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145896-kl%C3%A6r-til-gutt-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke innlogget rao

Heisann. Har ikke erfaring med Kinagutter, men jeg ville bare si at det ikke er alle jenter fra Kina som er små heller... Vårt gull var og er fullt på høyde lengdemessig med Norske barn. Litt synd å ta med for små klær....-er de for store, så kan man jo brette litt opp. Dessuten så er det MYE å få kjøpt i Kina, så gullgutten blir neppe klesløs :o)

Klem fra

Gjest kinamamsen

Jeg har ingen gutt, men jeg kjenner en flott liten kar fra Kina! Han er nok kraftigere (mere plugg) enn mine jenter har vært. Jeg tror han har gått inn i størrelse som har passet barn på samme alder (født i Norge) hele tiden. Jeg vil tro at hvis du kjøper str. 86 til den lille prinsen din så skulle det passe ham godt nå.

kinasøker

Hei.

Vi har nettopp hentet en gutt fra Kina. Han var 21 månder da vi fikk han. Han bruker klær som er endel mindre enn alderen tilsier. Det gjelder spesielt bukser. Hvis du vil ha mer informasjon gi e-mail adressen din.

Hilsen stolt mor til jente og gutt fra Kina

Vår gutt var 16 mndr da vi fikk han i Kina, hadde med noen trøyer som storesøster hadde brukt, og pysjamaser, i str 74, passa akkurat i lengde men ikke i bredde, han fylte ut klærne mere, slik at jeg måtte opp i 80/86. Enda var han liten av vekst, men mer tettbygd.

Skostr. 19-20.

Hei.

Vi har nettopp hentet en gutt fra Kina. Han var 21 månder da vi fikk han. Han bruker klær som er endel mindre enn alderen tilsier. Det gjelder spesielt bukser. Hvis du vil ha mer informasjon gi e-mail adressen din.

Hilsen stolt mor til jente og gutt fra Kina

Kjempe fint send meg gjerne tips på:

[email protected]

Så hyggelig å høre om flere gutter! Vi er heldige!

Annonse

Heisann. Har ikke erfaring med Kinagutter, men jeg ville bare si at det ikke er alle jenter fra Kina som er små heller... Vårt gull var og er fullt på høyde lengdemessig med Norske barn. Litt synd å ta med for små klær....-er de for store, så kan man jo brette litt opp. Dessuten så er det MYE å få kjøpt i Kina, så gullgutten blir neppe klesløs :o)

Klem fra

Slutter meg helt til det. Min kinesiske datter er faktisk større enn norske barn på hennes alder og har vært det hele tiden. Hun er nå 2 1/2, og i følge vekstkurver for sørkinesiske jenter skulle hun vært 5! Så bedre for stort enn for lite. Men du får jo noen indikasjoner når du får info om høyde, vekt osv i helseinformasjonen.

Masse å få kjøpt i Kina, så ikke stress så mye med det.

Slutter meg helt til det. Min kinesiske datter er faktisk større enn norske barn på hennes alder og har vært det hele tiden. Hun er nå 2 1/2, og i følge vekstkurver for sørkinesiske jenter skulle hun vært 5! Så bedre for stort enn for lite. Men du får jo noen indikasjoner når du får info om høyde, vekt osv i helseinformasjonen.

Masse å få kjøpt i Kina, så ikke stress så mye med det.

TAKKER ALLE FOR SVAR. MYE TANKER I DISSE DAGER. KJEMPE GØY Å HANDLE TIL VÅR VAKRE PRINS.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...