Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest snart4
Skrevet

Gratulerer til alle som har fått tildeling! Vi er i neste gruppe som får tildeling (LID 28 okt), og er litt spent på hvem som er med i gruppen som fikk tildeling i går. Var det hele september og halve oktober? Fint om vi kunne høre om det var noen med LID oktober som fikk.

Kinasommer
Skrevet

Hei.

Jeg sitter med hjertet i halsen og venter på tildeling.... og når du har overskrift 'Kinatildelinger', så tror jeg jo at det nettopp er det du skal skrive om.... Håper at vi kan være litt bevisste på overskriftene vi bruker (det er nok bare fordi jeg er så spent, det er ikke meningen å være sur :-) Jeg vet at dette er blitt tatt opp tidligere også, av andre.

Gjest snart4
Skrevet

Hei.

Jeg sitter med hjertet i halsen og venter på tildeling.... og når du har overskrift 'Kinatildelinger', så tror jeg jo at det nettopp er det du skal skrive om.... Håper at vi kan være litt bevisste på overskriftene vi bruker (det er nok bare fordi jeg er så spent, det er ikke meningen å være sur :-) Jeg vet at dette er blitt tatt opp tidligere også, av andre.

Beklager, tenkte ikke på at det kunne oppfattes sånn... Jeg ville henvende meg til de som fikk tildelinger i går.

Kinasommer
Skrevet

Beklager, tenkte ikke på at det kunne oppfattes sånn... Jeg ville henvende meg til de som fikk tildelinger i går.

Helt i orden... :-) Det er som sagt bare jeg som er "på tuppa"...

Skrevet

Helt i orden... :-) Det er som sagt bare jeg som er "på tuppa"...

Hei

Vi fikk tildeling i går og hadde registreringsdato 27 september hos AF.

Er du i begynnelsen av oktober så hadde jeg tatt en telefon til AF og spurt om dere var med denne gang

Håper dere hører noe snart

Gjest en litt utålmodig 'Kinasommer'
Skrevet

Hei

Vi fikk tildeling i går og hadde registreringsdato 27 september hos AF.

Er du i begynnelsen av oktober så hadde jeg tatt en telefon til AF og spurt om dere var med denne gang

Håper dere hører noe snart

Hei, takk skal du ha. Og lykke til i den siste ventetiden dere nå har!

Vi er reg. via Verdens Barn, 8. oktober i Kina. Jeg har snakket med VB, og de har ikke mottatt noen tildelinger fra Kina ennå. VB har ogs lagt ut en melding i dag på sine internettsider ang. mai-tildeling.

Jeg vet ikke ennå om vi får tildeling i denne runden, men alt fra USA og Danmark tyder jo på det. Så jeg håper...

Jeg har spurt før, men er det noen andre fra VB med reg. dato i Kina tidlig i oktober her inne?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...