yogi Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Jeg har meldt meg inn i Kinaforeningen og har fått brukernavn og passord tildelt, men greier ikke å komme inn for det. Får beskjed om at "the requested URL was not found on this server". Noen anelse om hva jeg gjør galt? Hilsen 0 Siter
purre Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Nei kjære Yogi, jeg vet nok ikke hva du gjør galt, men jeg håper det ordner seg. God helg i alle fall! 0 Siter
yogi Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Skrevet 7. mai 2004 Nei kjære Yogi, jeg vet nok ikke hva du gjør galt, men jeg håper det ordner seg. God helg i alle fall! Hmmm.... ) Er dere med forresten? God helg til deg også og hils mannen. Hilsen ei anna som også sitter og sløver for internett og håper at det er helg snart. 0 Siter
Karamelis Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Jeg kommer inn på tilfeldig valgte artikler. Det høres ut som om du har kommet på en link som er ødelagt. Hvilken er det du prøver å komme inn på? Har du prøvd andre? 0 Siter
yogi Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Skrevet 7. mai 2004 Jeg kommer inn på tilfeldig valgte artikler. Det høres ut som om du har kommet på en link som er ødelagt. Hvilken er det du prøver å komme inn på? Har du prøvd andre? Hei Det er den linken som heter "passordbeskyttede medlemssider". Hilsen 0 Siter
Karamelis Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 Hei Det er den linken som heter "passordbeskyttede medlemssider". Hilsen Aha. Ja, den linken virker ikke. Men du kommer deg inn hvis du trykker på hvilken som helst annen link med oransje kule. Da også får du opp en boks du må skrive inn passordet og så er du inne og kan surfe rundt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.