Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har meldt meg inn i Kinaforeningen og har fått brukernavn og passord tildelt, men greier ikke å komme inn for det. Får beskjed om at "the requested URL was not found on this server". Noen anelse om hva jeg gjør galt?

Hilsen

Skrevet

Nei kjære Yogi, jeg vet nok ikke hva du gjør galt, men jeg håper det ordner seg.

God helg i alle fall!

Skrevet

Nei kjære Yogi, jeg vet nok ikke hva du gjør galt, men jeg håper det ordner seg.

God helg i alle fall!

Hmmm.... :o) Er dere med forresten?

God helg til deg også og hils mannen.

Hilsen ei anna som også sitter og sløver for internett og håper at det er helg snart.

Skrevet

Jeg kommer inn på tilfeldig valgte artikler. Det høres ut som om du har kommet på en link som er ødelagt. Hvilken er det du prøver å komme inn på? Har du prøvd andre?

Skrevet

Jeg kommer inn på tilfeldig valgte artikler. Det høres ut som om du har kommet på en link som er ødelagt. Hvilken er det du prøver å komme inn på? Har du prøvd andre?

Hei

Det er den linken som heter "passordbeskyttede medlemssider".

Hilsen

Skrevet

Hei

Det er den linken som heter "passordbeskyttede medlemssider".

Hilsen

Aha. Ja, den linken virker ikke. Men du kommer deg inn hvis du trykker på hvilken som helst annen link med oransje kule. Da også får du opp en boks du må skrive inn passordet og så er du inne og kan surfe rundt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...