Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har gjennomgått reduksjon (omfattende) og ammet etterpå?

Har fått så enorme, gedigne pupper i løpet av svangerskapet, at jeg hater bare tanken på dem. De har doblet seg i størrelse, og ser helt jævlige ut, store, tunge og hengende.. Vondt og ekkelt!! :-( Har ikke engang lyst å vise meg uten BH for mannen min. Kan i det hele tatt ikke være uten BH verken dag eller natt. Og BHen må være spileløs, da så store spiler gnager mot den bulende magen og under armene.

Derfor har jeg allerede nå store planer om en brystreduksjon etter avsluttet amming, selv om jeg ønsker meg et barn til om noen år.

Kan noen med erfaring fortelle meg hvordan det gikk med dere? Blir veldig takknemlig hvis noen kan svare av erfaring, og ikke bare gi meg teori-svar. Jeg er smådesperat, men vet at amming kan være vanskelig etterpå..

Gjest blir mindre igjen
Skrevet

Brystene blir jo høyst sansynelig mye mindre igjen etter fødsel og amming er overstått!

Så er de kanskje litt slappere, men min erfaring er at dette også går seg til. Ikke værre enn at det ser pent ut med en vanlig pen spile-bh. Og så kan du heller vurdere en oppstramming når du er helt ferdig med barnefødsler.

Operasjonsresultatet blir ofte litt ødelagt etter et nytt svangerskap, så jeg ville vente til du er helt ferdig med å få barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...