Gå til innhold

Siste innspurt med papirer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Har spurt om det samme under "Krav til folketrygden", men fant ut at spørsmålet mitt passer bedre her)

Alenemor skriver om siste innspurt med papirer. Går ut fra at hun kun sikter til papirer til folketrygden, og ikke at det i tillegg er enda flere papirer som skal skaffes, fylles ut og sendes ETTER tildeling også..

alenemor1365380506
Skrevet

Det er sikkert ulikt fra land til land hvilke papirer som må ordnes etter tildeling og. Jeg måtte ha visum, måtte sende søknad til Sverige, og en passbekreftelse som gjør at barnet kan få norsk pass i Addis. Jeg kunne ikke ordne dette før etter jeg hadde fått reisedato.

Og så er det alle papirer til arbeidsgiver og trygdekontor... Men det er på en måte godt å ha noe å gjøre mens en venter.

Lykke til!

Skrevet

Etter tildeling fra Kina er det ikke flere papirer som skal innhentes. Vi fikk noen papirer fra AF, som måtte fylles ut, pass til barn, søknad om visum for oss etc. Allt leveres til AF, de ordner med allt fra biletter, visum hotell ol.

Lykke til i ventingen på den store telefonen, håper den kommer snart.

hilsen ei som snart skal reise til Kina for å hente ei vakker prinsesse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...