Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag syns jeg virkelig synd på meg selv. Jeg er SYK!

For fire år siden fikk jeg bjørkepollenallergi, noe som har blitt verre med årene.

Men det som gjør det så fryktelig akkurat i dag er at jeg i løpet av natten ble skikkelig forkjøla i tillegg )c:

Dette har ført til at jeg ikke har hatt ork til å ha hverken gubben eller ungene rundt meg løpet av hele dag.

Så kommer dårlig samvittigheten da jeg hører frøkna rope på mamman sin og mamman bare krypper enda lenger under dyna mens guttungen holder bra avstand da han er/var livredd for å bli smitta (c:

I dag har det også vært en kjempefin sommerdag (østlandet). Grillsesongen skulle åpnes sammen med et vennepar fra Hamar...som fikk kontrabeskjed rett før de skulle reise.

Ikke har tilstanden blitt bedre heller ..til tross for et besøk på legevakta på morran og fire nyinnkjøpte produkter fra apoteket.

Nei dette har vært en fryktelig dag!

Stor klem fra

Fortsetter under...

Gjest kinamamsen

God bedring!

Allergien må du nok bare leve med, dessverre, og medisinere på den måten som passer deg best; mens forkjølelsen for du håpe er raskt forbigående.

Jeg hadde "min" helg for 3 uker siden - da var jeg helt slått ut, og fam. helt "satt ut" for mamma er aldri syk og kryper til sengs. Jeg ble også syk av allergi. Nå har jeg fått mere og bedre medisiner, og selv om jeg føler meg slapp og sliten er er ikke dagene riktig så tunge.

Håper du har en bedre dag i dag!

Kjære Peetmor!

Stakkars deg, vi tenker på deg og håper du snart blir i bedre form !

Lillegutt ble litt skuffet i går, han gledet seg til å treffe kompisen som "tullet med ham", husket det, ja. Og vi gledet oss veldig til endelig å få treffe lillesøster.

Men det viktigste nå er at du kommer på beina igjen.

Vi må prøve ta det igjen om ikke lenge, vanskelig å få til dette. Om 10 dager (! - har nedtelling...) reiser vi jo på ferie, men etter det dukker vi opp altså !!!

God bedring til deg fra oss tre

Klem

Annonse

Hei alle sammen (c:

Takk for omtanken. Her sitter jeg da mens brystet piper, nesen er tett og svettetoktene herjer i kroppen men jeg må innrømme at dagen i dag har vært mye mere levelig enn i går og dagen før der (c:

Tusen takk for tipset angående vaksineringen, jeg har allerede tatt utskrift og den skal personlig leveres fastlegen på torsdag.

Jeg går på allergimedisiner bla i år har jeg fått sprøyte som skulle fjerne mye av symptomene noe det ikke har gjort. I de siste to årene har jeg brukt tabletter som skal være av de beste på markedet uten hell. Allergien har også gitt meg astma så da jeg i tillegg får en helt vanlig men kraftig forkjølelse gjorde dette til at jeg ble helt slått ut. Aldri opplevd maken.

Men heldigvis er dette bare sesongplager slik at om noen uker så er det hele over for denne gangen (c:

Men det å ligge der i senga og ikke orke sine egne unger eller gubbe rundt seg som bare ville mamman og kona si bare godt var helt forferdelig, jeg syns det var grusomt av meg som mamma/kone å bare tenke på meg selv. Men jeg var oppbrukt og hadde rett og slett ikke ork til å tenke på andre eller ta i mot noe.....Å få en slik følelse for aller første gang vil vell alt kjennes fryktelig ut.

Og jeg er helt enig at det kunne ha vært værre ting.....og det vil det bestandig være. Uheldigvis.

Stor klem fra ei som snart er frisk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...