Gjest Moderator Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Vi gjentar vår gamle oppfordring om å ikke svare på innlegg skrevet for å provosere andre. Disse innleggene vil bli slettet fortløpende, og det at andre brukere har besvart dem, medfører mye ekstraarbeid for oss. Vennlig hilsen 0 Siter
marben Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Enig med deg. Nå forsøker han/henne å "snike" inn sitt tull på andres innlegg. Triste greier at voksne mennesker ikke kan være seriøse. Greit med ulike meninger om ting, men når det munner ut i tull er det tragisk 0 Siter
xomega Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Jeg er helt enig, men av og til må jeg bare ((&(/&¤¤%##"""""!#¤¤ SÅ VELDIG... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Beklager, jeg lot meg visst rive med. Som xomega sier; noen ganger blir man bare så VC#%&! 0 Siter
Gjest Splittet familie Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Hva kan det være at inlegget mitt ble slettet? Kan ikke se at det var noe som helst galt i det jeg skrev? Går det an å få det tilbake igjen? På forhånd takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.