Gå til innhold

Var det et sjekketriks?Trenger råd!

Anbefalte innlegg

Gjest bæbbu

Siden jeg ikke er over-erfaren med poiker og slike ting, er jeg i en litt usikker situasjon...Tingen er den at det er en gutt som jeg har hatt et litt godt øye til nå i en liten periode. Jeg kjenner han ikke så veldig godt, men har så vidt prata med han, og omgår han sånn innmellom i hverdagen. I helgen traff jeg denne gutten. Han er en av de litt mer rolige typene, og er ikke sinnsykt utadvent. Han er heller ikke beskjeden, han bare er rolig som person. Men ihvertfall, så ropte han på meg. Jeg så at det var han, og gikk bort. Vi snakket litt, og det var veldig fint, for det har vi ikke gjort så mye til nå. Vi har en del interesser til felles, og da jeg skulle gå sa han at hvis jeg lurte på noe, var det bare å ta kontakt. Spørsmålet er bare...var det et lite hint til at han er interissert i å bli bedre kjent? Burde jeg ta det som et aldri så lite "sjekktriks" om du kan kalle det for det? Har han nå liksom sendt ballen over til meg, og nå forventer han at _jeg_ skal ta neste skritt hvis jeg er interissert? Vet at det er ingen som vet hva han tenker og sånn, men hva tror du? På forhånd takk....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146353-var-det-et-sjekketrikstrenger-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bæbbu

Selvfølgelig var dette et aldri så lite "sjekketriks" :) Guttene liker at vi jenter tar initiativ. Vis at du er interessert tilbake, du kan jo ikke tape noe på det!

jeg vet at jeg bør ta et initativ... det er jo ikke umulig at han faktisk er interessert...Men problemet er at jeg blir alltid så tilbakeholden og nesten overlegen mot den jeg er interessert i, og det irriterer meg. Jeg en generelt utadvent person, men når jeg er forelsket, går jeg bare rundt han og snakker med alle andre, bortsett fra han. Jeg vet jeg bør gjøre noe, jeg vet bare ikke hva. Jeg vil ikke at det skal være for opplagt at jeg prøver meg heller. Forlsag til hvordan jeg praktisk kan gå frem mottas med takk... Det irriterer meg at jeg ikke klarer å ta et initativ. Og siden jeg er såpass utadvent som jeg kan virke for mange, tror han sikkert ikke at jeg er no interessert, siden jeg tydeligvis ikke enser at han er i rommet...nei huff....livet ække lett, og gutter gjør det bare vanskeligere.... :(

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...