Gjest strandhai Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Helt enig med deg!!! "Stakkars menn som får slike bilder slengt i ansiktet.." Syns det er helt greit å få sånne bilder slengt i fleisen jeg!;-) 0 Siter
Gjest rentawreck Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Nå får du sikkert svar fra menn som mener at du både undervurderer mannen og setter alle menn i samme bås. ;-) *uten å nevne navn* Er det noe galt i det faktum at menn i mindre grad enn kvinner må ha et fint utseendet for å kapre noen? ...skjønner ikke helt hvor du vil... 0 Siter
Hekta Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 hoho! Det e jo skrivebordsbildet mitt joh :-D 0 Siter
favn Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Det er utrolig hva enkelte greier å lire av seg. Denne type bilder av pene og veldreide kvinner er jo flashet opp hver bidige dag fra småjentene kan bla i blader og se på tv til de dør som krokete gåstolbrukere. Simpelthen. Herr professoren kunne fått en smule aksept for 'forskningen' dersom han vinklet det annerledes, for å si det sånn. 0 Siter
favn Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Skjønte deg fortsatt ikke jeg, sorry.. Hjem å sove nå jeg tror jeg.. Objektiviseringsblikket. 0 Siter
Gjest en anonym fyr Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Press til hva da ? For å tilfredstille / få kvinnfolk interessert ? Gjelder ikke meg. Ikke ute etter ny dame og gir blanke blaffen sånt tull. Det har jeg alltid gjort. Kan ikke fordra kvinnfolk som sikler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.