Gå til innhold

Eksamen - sykemelding?

Anbefalte innlegg

Gjest trassasa
Skrevet

Er det noen som vet hva som skjer når man sykemelder seg 1 dag før eksamen? (UIB)

Får man utsatt prøve? Hva med lånekassen? Får man refundert stipendandelen? Teller det som et forsøk hvis det er begrenset hvor mange ganger man kan ta eksamen?

Alle kontorer hvor de kan svare på slikt er stengt og dette haster litt siden jeg egentlig har eksamen på torsdag.

Klarer uansett ikke å sitte 2x6 timer i en fullsatt gymsal og tenke fag nå!

takknemlig for svar.

mvh

Skrevet

du får sykemelding fra legen om at du var syk eksamensdagen, samt sender et brev om å få ta utsatt eksamen. konteeksamen er som regel i august.

jeg har også bestemt meg for det:)

Skrevet

du får sykemelding fra legen om at du var syk eksamensdagen, samt sender et brev om å få ta utsatt eksamen. konteeksamen er som regel i august.

jeg har også bestemt meg for det:)

Noen fag har ikke konteeksamen, og du må vente til neste semester. Send en mail til fakultetet og spør. Du kan få ha eksamen i eget lokale dersom du har problem med å sitte sammen med andre.

Gjest Timari
Skrevet

heisann skal utsette eksamen før. Du kan trekke deg på selve eksamensdagen og komme med sykemelding eller komme dagen før(det siste er jeg litt usikker på). Du skal normalt få omgjort lån til stipend hvis du står på eksamen med unntak av at det er en eksamen du har tatt ut eller om du er forsinket i utdanningen. Men hva med å kontakte sosionomtjenesten ved ditt studiested? de kan sikkert gi deg bedre svar på dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...