Gå til innhold

FU: Hva jobber du med?


Gjest Utah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 220
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lurveline

    34

  • Vanedis

    9

  • morsan

    8

  • favn

    5

Mest aktive i denne tråden

Annonse

men ungene er vel ikke hjemme på dagen??

En er det,de andre to kommer hjem 12.30.Men husk at husmorjobb ikke bare står i å passe barna,det er jo bare en liten del av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wwewe

En er det,de andre to kommer hjem 12.30.Men husk at husmorjobb ikke bare står i å passe barna,det er jo bare en liten del av det.

Joda, men hvis en ser bort ifra å leke med/passe barna så er det ikke noe å drive med hele dagen hver dag da. En vasker jo liksom ikke hele huset hver dag heller.. Eller hva driver du med?

Men det finnes jo såpeoperaer såklart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men hvis en ser bort ifra å leke med/passe barna så er det ikke noe å drive med hele dagen hver dag da. En vasker jo liksom ikke hele huset hver dag heller.. Eller hva driver du med?

Men det finnes jo såpeoperaer såklart...

Sitter litt her og jobber innimellom,masse klesvak og annen vasking,er bestandig noe å gjøre men man må slappe av innimellom også.Ser sjelden TV på dagtid.

Har du barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest annya

Joda, men hvis en ser bort ifra å leke med/passe barna så er det ikke noe å drive med hele dagen hver dag da. En vasker jo liksom ikke hele huset hver dag heller.. Eller hva driver du med?

Men det finnes jo såpeoperaer såklart...

Kjære deg. Du har vel ikke barn,har du vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men hvis en ser bort ifra å leke med/passe barna så er det ikke noe å drive med hele dagen hver dag da. En vasker jo liksom ikke hele huset hver dag heller.. Eller hva driver du med?

Men det finnes jo såpeoperaer såklart...

For ikke å snakke om vaskemaskiner. Jeg har tre unger selv jeg og synes ikke det har vært så mye dødtid når jeg hadde alle tre hjemme.

All den klesvasken. Flere maskiner hver dag som skal legges i sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men hvis en ser bort ifra å leke med/passe barna så er det ikke noe å drive med hele dagen hver dag da. En vasker jo liksom ikke hele huset hver dag heller.. Eller hva driver du med?

Men det finnes jo såpeoperaer såklart...

Jeg vasker selvfølgelig ikke hele huset hver dag.Skulle jeg gjort det + å vaske klær å passe barn,så hadde jeg nok sett værre ut enn vaskefilla når jeg var ferdig.

Man kan bare ikke ta hele huset på èn dag når man har små barn.Det må gjøres litt hver dag.Ergo så har man ikke tid til å sette seg ned for å se såpeoperaer på tv.

Dol går greit innimellom,da man kan gå i fra om barna skal ha hjelp til noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wwewe

Sitter litt her og jobber innimellom,masse klesvak og annen vasking,er bestandig noe å gjøre men man må slappe av innimellom også.Ser sjelden TV på dagtid.

Har du barn?

Ah.. selvsagt du dol'er.. tenkte ikke på det jeg..

Klesvask tar ikke så mye tid om du ikke gjør det for hånd, jeg greier da fint å gjøre det jeg skal i løpet av kveldene jeg. Selv med to barn. Men jeg er ikke av den gamle rasen som vasker hele huset hver dag da.

Hadde faktisk ganske enkelt ikke greid å fylle hver dag med gjøremål om jeg skulle luffet rundt hjemme. Var ute på kafe med venninner i mye av dødtida når jeg var i permisjon.

Husmødre må enten gjøre mye unødvendig, være innmari treige til å jobbe, eller rett og slett "skryte" på seg at det er mer å gjøre enn det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om vaskemaskiner. Jeg har tre unger selv jeg og synes ikke det har vært så mye dødtid når jeg hadde alle tre hjemme.

All den klesvasken. Flere maskiner hver dag som skal legges i sammen.

Pluss å henge opp og ta ned.

Klesvask tar mye tid hver dag her og.Den humper og går stort sett hele dagen.

Spesielt vinterstid da har jeg kleskurv og badekaret fullt, ser ikke bunnen av kurven før til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Ah.. selvsagt du dol'er.. tenkte ikke på det jeg..

Klesvask tar ikke så mye tid om du ikke gjør det for hånd, jeg greier da fint å gjøre det jeg skal i løpet av kveldene jeg. Selv med to barn. Men jeg er ikke av den gamle rasen som vasker hele huset hver dag da.

Hadde faktisk ganske enkelt ikke greid å fylle hver dag med gjøremål om jeg skulle luffet rundt hjemme. Var ute på kafe med venninner i mye av dødtida når jeg var i permisjon.

Husmødre må enten gjøre mye unødvendig, være innmari treige til å jobbe, eller rett og slett "skryte" på seg at det er mer å gjøre enn det er...

Jeg skjønner ikke helt angrepet ditt på husmødre, jeg..

Jeg har vært barnevakt, og fy faen så glad jeg har vært når småjævlene skal hjem igjen..;)(selvom vi har hatt det kjekt)

Tenk når de ikke hentes i det hele tatt! :-o Og ikke kan du gå hjem heller! Huff!

Også så flink jeg føler meg når jeg tar huset! Hadde aldri klart å kombinere det med barnepass, det er helt sikkert!

Hadde jeg hatt unger hadde jeg ikke hatt lyst til å være uten betalt jobb ute, no way..- Men derifra til å beskylde husmødre for generell skulk og latskap, det går ikke synes jeg.

Dessuten er det vel samme når en ser på TV? Er det mer moralsk å se TV om kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...